Ксенія Курилишин, начальниця відділу промоцій ЛМР: «Цьогорічний День Львова буде для львів’ян»

|

«Ми люди і схильні помилятися. Звичайно, на 750-річчя Львова щось ми зробили добре, а щось недопрацювали. Зрештою, ми відверто це визнаємо.

Одним із зауважень, які звучали в пресі, було те, що 750-річчя міста організували не для львів’ян. Так, ми його робили для того, щоб показати Львів світові. Головний меседж, на якому ми акцентували, був таким: «Львів – відкритий для світу». Ми хотіли привабити до Львова людей, показати, що воно велике і має давню історію. Відтак свято вийшло масштабним і грандіозним, хоч і не було для львів’ян.

Тепер, коли ми говоримо про День Львова, хочемо зробити його львівським. Щоб громада, яка не мала змоги отримати того, на що вона розраховувала торік, могла в повному обсязі насолодитися цим цього року».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *