«Передовсім для ЛОДА стоїть питання невиплати заробітної плати, незалежно від форми власності підприємства. Тому обласна адміністрація та правоохоронні органи повинні це питання з’ясувати.
А друге питання – це ситуація довкола цього підприємства, коли існують три юридичні особи на тому самому майні і розпоряджаються тим самим обладнанням – Львівський автобусний завод, Львівський автомобільний завод і Завод комунального транспорту. Річ у тому, що всі вони реєструвалися на ту саму власність, успішно залишали борги і банкрутували. Тепер уже існує третє підприємство. У них як власність залишаються перезакладені корпуси.
Треба ще раз повернутися до проблеми приватизації підприємства – ФДМУ має переглянути законність приватизації ЛАЗу, а відтак – реприватизація необхідна, бо люди доведені до краю. Вони працюють у дуже складних умовах – у цехах відсутні вікна, і це потрібно вирішити відповідним структурам. Це питання мають слухати ледь не на кожній сесії, бо це величезний об’єкт.
З моєї суб’єктивної точку зору не вирішення цього питання впродовж тривалого часу зумовлене договірними стосунками з місцевою владою та правоохоронними органами».