Роман Лобода, Президент Асоціації „Львівський пасажирський транспорт”: „Ми домоглися стабілізації операторів та прозорості тендерів”

|

„Транспорт є достатньо важливою ділянкою роботи міської влади, особливо напередодні виборів. У нас затверджена концепція розвитку пасажирських перевезень на рівні міста та області. У транспортному забезпеченні це дає можливість більш-менш стабільно працювати.

За цей період ми домоглися стабілізації операторів (їх близько 30), які працюють на міських маршрутах. Друге – це прозорість визначення переможців на обслуговування маршрутів. Подаються заявки, відбувається тендер. Виходячи з тонг, які мотиви має підприємство, наскільки воно є забезпечене, відповідає стандартам, тому надається перевага.

Надається перевага і тим операторам, які мають новий автотранспорт, зокрема транспорт вітчизняного виробництва. Однак, тут є проблема. Сьогодні є Бориспільський автозавод, Черкаський „Богдан”, а також Херсонський завод, та Стрийський автозавод. Їх транспортні засоби за економічними параметрами підходять для того, щоб підприємства, які перевозять пасажирів могли його собі купти. І тут проблема у виробнику. Тому що можливості заводів є достатньо обмеженими.

Ще однією умовою для операторів, яким у першу чергу надається перевага, є база, служба безпеки перевезень, медична служба, яка здійснює передрейсовий та післярейсовий огляд водія, воно має мати технологічну службу, яка дійснюватиме ремонтні роботи, а також диспетчерську службу.

Асоціація „Львівський пасажирський танспорт” також зараз займається і питанням культури обслуговування пасажирів. Тут ми бачимо в першу чергу зовнішній вигляд водіїв, кондукторів. Водії, які працюють на нових автобусах, мають бути в краватках, світлих сорочках і мають бути ввічливими. Проте це ще важка, серйозна і глобальна робота”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *