Халтура без господаря - "Поступ", 24 березня

|

Сихівський шляхопровід, який побудували, аби розвантажити транспортний потік на Сихів, де мешкає близько 120 тисяч львів`ян, потребує не лише добудови, але й ремонту. Однак, схоже, зроблять це не скоро. Принаймні такий висновок можна зробити зі слів львівських залізничників та міських чиновників. Оскільки ні ті, ні ті не виявляють бажання завершувати будівництво. Щобільше, ніхто зараз не може чітко сказати, хто мав би це зробити.

Каналізаційні люки вищі від асфальту на 15 сантиметрів

“Ми халтури не женемо,” — так торік говорив про Сихівський міст тодішній міністр транспорту та зв`язку України Георгій Кирпа, запевняючи, що новозбудований шляхопровід львів`яни зможуть безперешкодно експлуатувати десятки років. Відтоді минув лише рік, а цей дорогий для Львова дарунок від екс-президента Леоніда Кучми, вже викликає масу нарікань, особливо у власників транспортних засобів.

Водії, яким доводиться курсувати шляхопроводом чи не щодня, вже призвичаїлись оминати каналізаційні люки, що подекуди вивищуються над асфальтним покриттям майже на 15 сантиметрів. Однак тим, хто потрапляє на Сихівський шляхопровід уперше, може бути непереливки, якщо навіть не на дуже високій швидкості вони наїдуть на каналізаційний люк, що “стирчить” на проїзній частині. Тим більше, що через сонячне проміння їх іноді неможливо побачити. “На жаль, жодного дорожнього знаку, який би попереджав водіїв про небезпеку на цьому шляхопроводі немає. А він справді є аварійним,” — розповідає “Поступу” старший інспектор патрульно-постової служби ДАІ Іван Слюзар.

А як зазначає начальник відділу комунального господарства Сихівської районної адміністрації Львова Леонід Пилипчук, їхній відділ має аж сорок зауважень щодо стану моста. І це тільки щодо тих недоліків, які видно неозброєним оком. Однак, за словами пана Пилипчука, наразі ніхто на це не відреагував.

Насправді Сихівський міст ще не завершений

Минулого року Сихівського моста просто не доробили до кінця, але весною урочисто відкрили по ньому рух транспорту. Тепер же даїшники нарікають на надмірний поспіх із відкриттям шляхопроводу, та надто стислі терміни роботи під керівництвом Міністерства транспорту та зв`язку за гроші, що виділяла на будівництво Львівська залізниця.

“Тоді насипали один шар щебеню та один асфальту. А люки “стирчать”, бо треба залити ще один шар асфальту,” — пояснює “Поступу” начальник відділу інженерних споруд Львівської залізниці Петро Костів. Він каже, що тоді неможливо було залити ще один необхідний шар, бо потрібен був час, аби два перших нормально вляглися.

Однак нарікають на шляхопровід не лише за каналізаційні люки, що стирчать з асфальту, а й на те, що ще не добудований міст уже потребує значного ремонту. “Слід зазначити, що міст робився взимку з недотриманням температурних режимів, у стислі терміни, ще й всупереч технологіям будівництва. Тепер на ньому відстоялись насипи, і їх треба укріплювати,” — стверджує старший інспектор Іван Слюзар. Окрім того, на Сихівському мості вже треба лагодити бордюр та тротуар, — кажуть у комунальному відділі Сихівської райадміністрації.

А хто ж добудує?

“Цей міст стояв незавершеним багато років. І Львівська залізниця не брала на себе зобов`язання доробити його до кінця. Це ж міська влада була замовником будівництва. А через залізницю у 2003-2004 роках просто виділяли фінансування. Шляхопровід, по суті, належить місту як замовнику роботи,” — каже начальник відділу інженерних споруд Львівської залізниці Петро Костів. Міст цей справді будували ще з 1988 року. Потім міська влада припинила будівництво. Він уже починав був руйнуватися та ставав небезпечним. І торік за його будівництво взялися залізничники.

Водночас, як повідомив “Поступу” начальник відділу капітального ремонту доріг Львівської міської ради Михайло Вантух, Сихівський міст не переданий на баланс міських комунальних служб. А координатором усіх робіт є міське управління капітального будівництва. На жаль, ним не вдалося поспілкуватися із начальником міського управління капітального будівництва Василем Миськівим, який очевидно, таки зміг би пояснити, хто і коли завершить Сихівський шляхопровід.

Уляна ЛИБА

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *