Реформи на дорогах - "Поступ", 21 березня

|

Як з`ясував “Поступ”, на дорогах Львова та області є забагато дорожніх знаків, які насправді нікому не потрібні і лишень дратують водіїв. Тому вже зараз даішники взялися проводити їхню ревізію у цілій області та обіцяють познімати всі зайві.

“Раніше багато заборонних та наказових дорожніх знаків ставили без будь-якої потреби за чиїмись вказівками. А насправді вони просто викликають нарікання в учасників дорожнього руху. Тому все це зайве треба забрати, аби поменше дратувати водіїв. Крім того, для водіїв після таких змін буде набагато менше “пасток”, — розповів “Поступу” старший інспектор служби дорожнього нагляду Іван Слюзар.

А насамперед таке реформування, за словами старшого інспектора, торкнеться саме обласного центру. У Львові водіям найбільше дошкуляють ті дорожні знаки, які вказують на заборону об`їзду, заборону руху, а також знаки зупинки і стоянки транспортних засобів.

А от, наприклад, на дорозі міжнародного значення Київ — Чоп треба познімати ті знаки, що без потреби у деяких місцях змушують водіїв обмежувати швидкість руху. Окрім того, за словами Івана Слюзара, зайвими на цій дорозі міжнародного значення є й деякі знаки, що вказують на заборону об`їзду.

Реклама партнерів

“Ми робимо це, йдучи назустріч водіям та іншим учасникам дорожнього руху”, — запевнив Іван Слюзар.

Що ж стосується постійних корків на дорогах нашого міста, які здебільшого виникають у центральній частині, то для того, аби їх припинити, у Львові слід побудувати два так звані внутрішні кільця, а рух на таких кільцях треба зробити одностороннім. “Ці кільця мають бути кругом центральної частини міста. На одному кільці рух мав би здійснюватися за годинниковою стрілкою, а на другому — проти годинникової стрілки”, — розповів “Поступу” Іван Слюзар.

До речі, такий проект зміни руху, який позбавив би львів`ян набридливих корків, вже давно розроблений. Але втілити його у життя, як завжди, не вистачає коштів, адже він передбачає багато роботи. Як розповідає старший інспектор служби дорожнього нагляду, для цього потрібно змінювати схему реалізації дорожнього руху у Львові. Так, наприклад, на вул. Руставелі слід розширити проїзну частину дороги. У деяких місцях треба зрізати кути на дорогах, замінити бруківку, а подекуди навіть заважають будинки. Ось тому такі радикальні зміни на дорогах міста побачимо, мабуть, ще не скоро.

Але тішить те, що вже у квітні можна чекати принаймні на свіжопофарбовані розмітки на дорогах, яких у деяких місцях взагалі не видно. Як пояснюють у прес-службі обласної ДАІ, фарба, якою комунальні служби наносять лінії на дорогах, є дуже неякісною. “На кожну дорожню розмітку дають гарантію на стирання, її дають мінімум на півроку. Але через те, що не вистачає коштів, комунальні служби намагаються купити дешевшу фарбу, а те, що дешевше — неякісне”, — каже Іван Слюзар. Водночас він стверджує, що розмітку на дорогах слід робити принаймні двічі на рік. На жаль, у нашому місті таке роблять лише навесні, тому і виходить так, що через деякі дороги зараз взагалі неможливо перейти. Адже часто із колишньої зебри залишається лише кілька розмитих білих плям, зовсім не помітних для водіїв.

Уляна ЛИБА

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.