За рік роботи “єдиного вікна” ми можемо констатувати, що позитивні зрушення у роботі міської ради зі зверненнями громадян відбулися. Більша частина львів’ян на свої звернення отримала позитивні відповіді, а повторних звернень у нас поменшало. На жаль, минулоріч невчасно все ще розглянули 14% звернень. Проте минулого року ця цифра сягала 40%.
“Єдине вікно” дало можливість контролювати не тільки ті звернення, які скеровуються безпосередньо міському голові та його заступникам, а й звернення, що поступають до управлінь. Відтак ми унеможливили систему, під час якої пропадали документи. Тобто вони можуть пропасти, але тепер є конкретний винуватець, який відповідатиме за це.
Цього року ми планувати поширити систему єдиного вікна і на районні адміністрації. Однак поки що з бюджетними коштами у нас не складається. Але, можливо, ми знайдемо якісь інші джерела. Наприклад, візьмемо участь у Всеукраїнському конкурсі проектів на підтримку місцевого самоврядування. Може, знайдемо якісь гранти на те, щоб поширити цей досвід і розширити його за межі Ратуші.