Розробляється нова стратегія впровадження банківських продуктів для АТ “Кредит банк (Україна)

|

Про розробку нової стратегії впровадження банківських продуктів заявив виконавчий директор АТ “Кредит банк (Україна) Міхал Туральскі. Як повідомляє прес-центр банку, пан Туральскі наголосив на тому, що “PKO BP S.A. має багатий досвід роботи з фізичними особами – “масовим клієнтом” і цей досвід будуть передавати українському банкові.”

“Для нас важливий кожний клієнт. Щоб всі клієнти банку були задоволенні. А клієнт досить вибагливий, тому будемо керуватися трьома принципами: безпечність, швидкість та якість. Також будемо проводити опитування людей, щоб дізнатися для себе що чекає від банку клієнт. І на основі досліджень будувати стратегію роботи з масовим клієнтом. Постараємося розвивати ті продукти, яких потребує клієнт” – сказав Міхал Туральскі.

Водночас він, як представник головного інвестора банку запевнив, що, PKO BP став інвестором українського Кредит Банку (Україна) не для того щоб тимчасово нестабільна політична ситуація в Україні змусила перешкодити нормальній роботі банку. “Сьогоднішня спокійна, врівноважена робота АТ „Кредит Банк (Україна)“ стане традицією, оскільки спокій – це не лише традиція, але й статус найбільшого польського банку PKO BP S.A., який вже не раз підтвердив свою довіру і гарантував стабільну роботу українського банку. Кредит Банк (Україна) як працював так і буде працювати стабільно” – наголосив М.Туральскі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *