Регулярні автобусні маршрути – для середнього класу - „Ратуша“, 12 серпня

|

Міжнародні автобусні перевезення нині набули великої популярності. Причому таким видом перевезень користуються не лише українські громадяни, а й іноземці. ВАТ „Львів-Інтуртранс“ працює із Західною Європою, оскільки саме туди найчастіше виявляють бажання поїхати львів`яни. Втім, іноземці не менш зацікавлені у відвідинах України. Про переваги автобусних перевезень та труднощі, які виникають у фірм-перевізників, розповідає голова правління ВАТ „Львів-Інтуртранс“ Василь Попович.

— Пане Василю, розкажіть, будь-ласка, коли було створене підприємство „Львів-Інтуртранс“ і які основні напрямки його роботи?

— ВАТ „Львів-Інтуртранс“ створене 1994 року на базі колишнього ВАТ „Інтурист“. В основному робота підприємства орієнтована на прийом іноземних туристів в Україні та організацію різноманітних турів по Україні. Власне, цим фірма займається від дня свого створення. Окрім туризму, ми також надаємо послуги регулярних та нерегулярних пасажирських перевезень до Франції, Бельгії, Італії, Португалії, Нідерландів, Іспанії та Великобританії. Хочу наголосити, що саме ВАТ „Львів-Інтуртранс“ через свої агенції продає квитки в більш ніж 1500 населених пунктів Європи, що є дуже вигідно для пересічного громадянина України. Компанія також пропонує трансфери автобусами, мікроавтобусами та легковими автомобілями по Україні та Європі.

— Чому автобусні перевезення нині є такими популярними?

Нині регулярні автобусні пасажирські лінії вважаються одним із найоптимальніших різновидів перевезень для громадян середнього класу. Вартість квитків до Європи порівняно невисока — 500-1200 гривень в обидві сторони, це дає змогу користуватися нашими послугами більшій кількості людей. Переважно це економічні емігранти, громадяни, які їдуть за кордон для придбання автомобілів, та студенство. Найбільш популярними наші рейсові лінії є серед молоді та іноземних пенсіонерів.

— Які проблеми нині постають перед фірмами, що здійснюють пасажирські перевезення, та які, на вашу думку, є варіанти їх вирішення?

— Як на мене, найбільшою проблемою для перевізників є отримання візи для водіїв. Власне, для її отримання потрібно зібрати і подати чимало документів, а це створює певні незручності. Сам процес отримання візи триває від двох тижнів до двох місяців, що створює незручності не тільки перевізнику, а й самому водієві транспортного засобу, який таким чином позбавлений можливості перспективно спланувати свою роботу. Я вважаю, що це питання можна вирішити, створивши у кожному посольстві відділ для прийому документів водіїв та людей, котрі їдуть до Європи. Я впевнений, що це би набагато спростило процес отримання візи і вирішило багато питань. Не менш болючою проблемою для перевізників нині є чітке дотримання графіку, яке часом неможливе через затримку автобусу на кордоні. Як на мене, то необхідно розширити „зелені коридори“, які були задекларовані торік. Нині регулярними автобусними лініями їздять лише 20 – 25 відсотків іноземців, а решта — українці. Тому процес в`їзду та виїзду з України потрібно мінімізувати і зробити щонайбільше комфортним, щоб наші співвітчизники та інтуристи мали змогу спрощено переходити кордон. Окрім того, значно полегшило б справу, коли б візу отримували на кордоні — це збільшило б пасажиропотік до України.

— Скажіть, будь-ласка, з якими європейськими підприємствами ви працюєте і чому обрали саме їх?

— Ми намагаємося забезпечити своїх пасажирів усім необхідним. Вони потребують високого класу комфортабельності та сервісу в автобусах, які є на маршруті, — саме ці фактори приваблюють пасажирів. Тому, щодо транспорту, обрали співпрацю з бельгійським заводом „Ван-Гул“. Досвід експлуатації цих автобусів показав, наскільки вони є надійними. Я побачив їх на маршрутах у США, там рейсові лінії набагато довготриваліші, ніж з України в Західну Європу, і 1996 року ми купили перший автобус. Нині „Львів-Інтуртранс“ працює з п`ятьма такими автобусами. Ми також маємо партнера, який займається перевезеннями пасажирів у Європі, — це компанія „Євролайн“. Ми працюємо з нею таким чином, що частину перевезень здійснюють наші автобуси, а частину — автобуси партнера-перевізника. Причому в офісах „Львів-Інтуртрансу“ чи за кордоном можна придбати прямий квиток до більшості міст Європи.

— А чи плануєте у перспективі запровадити нові рейси і до яких саме країн?

— У цьому сезоні ми запланували відкрити три нові рейсові лінії — насамперед це лінія, яка пов`язуватиме Україну з Польщею, інші з`єднають Україну з північчю Італії та півднем Франції. До яких саме країн ще розпочнуть їздити наші автобуси — наразі невідомо, все залежатиме від підписання угоди про легалізацію українських емігрантів. Втім, нагальної потреби запроваджувати нові рейси поки що нема.

Дзвенислава РИБЧЕНКО

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *