“Ми намагаємося бути послідовними і не відкривати щоразу нову Америку. Обласна адміністрація визначилася щодо концептуального розвитку області, як щодо стратегічних моментів, так і відносно пріоритетних напрямків розвитку регіону. Автобусобудування – один із стратегічних напрямків, адже це була “фішка” Львівщини упродовж десятків років, тому ми просто не мали права її втратити.
І тепер ми вже маємо четвертого виробника автобусів на теритоії області. Але не можна говорити, що сьогоднішня подія іде в піку комусь, чи про те, що вона призведе до створення якоїсь нездорової конкуренції. Адже ЛАЗ має свою нішу і він успішно в цій ніші працює.
Натомість у нас є проблема з автобусами малої та середньої місткості, адже наші вулиці заполонили автобуси іноземного виробництва, а ми поставили собі за мету, щоби на вулиці українських міст вийшли вітчизняні автобуси. Крім того, ми дуже хотіли відвоювати позиції Львова, як автомобілебудівної столиці України, якоюсь мірою втрачені упродовж минулих років.
Я особисто знайомився з виробництвом у Борисполі і переконаний, що прихід ЗАТ “Бориспільский автозавод” до нашого міста – це оптимальний варіант. Тим більше, що більшість проектантів на цьому заводі – львів’яни. Тому природньо, що цей проект мав якимось чином прорости у Львові.