“Допомога” допоможе знайти роботу - „Львівська газета“, 23 червня

|

Кожна молода людина прагне стати матеріально незалежною. Однак для цього не обов’язково їздити за кордон і працювати на португальських будовах чи грецьких цитрусових плантаціях.

Виявляється, 25-річний львів’янин чи львів’янка можуть офіційно отримувати 1,5-2 тисячі гривень зарплати. І тут немає жодних махінацій, просто потрібно здобути актуальну спеціальність і, як кажуть, мати голову на плечах. Про це розповів “Газеті” директор львівської філії кадрової агенції “Допомога” Віктор Подолинний.

За словами пан Віктора, кадрові агенції поділять на два типи: власне кадрові та рекрутингові. Яка між ними різниця? Кадрові агенції, отримавши резюме від шукача роботи, ставлять собі за мету його працевлаштувати.

А клієнтами рекрутингових агенцій є компанії. Мета діяльності – знайти спеціаліста, який відповідатиме вимогам компанії. “Допомога” належить до рекрутингових агенцій.

“Ми займаємося підбором спеціалістів середньої та вищої ланок управління, – продовжує В. Подолинний. – В основному – це регіональні та національні менеджери, директори банків і підприємств, менеджери з персоналу.

Наша компанія працює на території всієї України. Головний офіс знаходиться в Києві, а філії – у Дніпропетровську, Донецьку, Львові та Харкові. Відкриваємо також у Москві, в найближчому майбутньому – в Польщі”.

У кадровій агенції передусім роблять ставку на талановитих молодих людей, які навчаються на останніх курсах вищих навчальних закладів чи недавно здобули вищу освіту. Однак не кожний студент, опинившись на добрій посаді, стане топ-менеджером. Для того потрібно як мінімум добре вчитися, володіти принаймні однією іноземною мовою, вміти застосувувати свої навички, стати фаховим спеціалістом. Нині перевагу надають економістам, фінансистам, спеціалістам із торгівлі, а також інженерам, програмістам.

“Ці студенти надсилають нам резюме, – розповів директор кадрової агенції. – Ми аналізуємо їх і відбираємо тих, які найбільше відповідають вимогам компанії в кожному конкретному випадку. Нашими клієнтами є понад 300 компаній, серед них: Coca-Cola, Avon, Philip Morris, Unilever, Konica, Mars, Metro, “Чумак”, “Балтімор” тощо. Кожна з них намагається “виховати” молодого спеціаліста в дусі власної корпоративної культури. Беручи молоду людину на роботу, фірма стежить за її розвитком і “вирощує” спеціаліста. Для молодих кандидатів на вакантні посади бажано вміти водити машину, знати ПК та англійську мову”.

Виявляється, відомі компанії прагнуть мати в штаті не менше 10 відсотків молодих фахівців – учорашніх випускників вузів. Найбільш охоче беруть на роботу професіоналів із маркетингу. “Ми потребуємо освічених, розумних молодих менеджерів середньої та вищої ланок, майбутніх керівників найвищого ґатунку, – наголосив пан Подолинний. – За рік роботи львівської філії ми працевлаштували кілька десятків молодих людей у Львові, в Україні – декілька сотень. Наші вакансії, як і адресу, можна знайти на будь-якому пошуковому сервері”.

Для молоді “Допомога” проводить тренінги, на яких навчає технологій працевлаштування, способів написання резюме та проходження співбесіди. Останній такий захід – організація й участь у міжнародній конференції “Ринок праці в Україні – перспектива для молоді” в польському місті Люблін. На запрошення Польського академічного центру “Карітас” представники Інституту підприємництва України, Міністерства соціальної політики та праці, кадрової агенції “Допомога”, консул України в Польщі зустрілися з українськими студентами та докторантами Католицького Університету й Університету Марії Складовської-Кюрі. В результаті з’явилася надія, що наші талановиті молоді люди віддадуть свої знання та здобутий досвід Вітчизні, знайдуть себе й не матимуть потреби шукати шматок хліба на чужині.

Богдан Мазур

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...