Ігор Яремко: „У Львові буде 200 пунктів платежів“ - „Поступ“, 17 червня

|

Наступного місяця місто планує впроваджувати Єдину систему сплати за житлово-комунальні послуги. Місія створення ЄРЦ, а, відповідно, контролю над комунальними розрахунками, відведена у цій системі Львівській філії ВАТ „Мегабанк“. Про нюанси нової комунальної схеми розповідає заступник директора Львівської філії ВАТ „Мегабанк“ Ігор Яремко.

— Пане Ігорю, процес впровадження Єдиної системи фактично вже розпочався. Як він просувається?

— Створення ЄРЦ — процес складний і тривалий, майже рік ми готувались до нього. Зате нині можна сказати, що вийшли на початок фінішної прямої. Вже надруковано більшість розрахункових книжок. Наразі ними забезпечують Шевченківський район та Сихів (паралельно книжки виготовлятимуть і для інших районів — Франківського, Галицького, Личаківського та Залізничного). Місцеві господарники незабаром почнуть розносити їх у квартири, а заодно роз`яснювати мешканцям специфіку та механізм нової системи.

Зокрема, повідомлятимуть, що кожному помешканню присвоюють спеціальний номер, який виконуватиме роль ідентифікаційного коду та міні-рахунку, на який записуватимуть борги людини, розрахунки, нарахування. Назвавши цей код оператору ЄРЦ або „Мегабанку“, можна буде отримати повну інформацію щодо стану своїх розрахунків із комунальниками.

Разом із тим, зараз ми укладаємо договори оренди для відкриття відділень банку з прийому платежів. У Львові планується близько 40 пунктів прийому платежів нашого банку, ще 50 — 60 пунктів працюватиме при нинішніх ЖЕКах. А разом з відділеннями інших банків та організацій, з якими ми співпрацюємо, загалом набереться близько 200 місць, де городяни зможуть розраховуватися за спожиті послуги. До речі, незалежно від того, у яких із них проводитимуть розрахунки, усі кошти та відомості про них акумулюватимуться в єдиній базі даних ЄРЦ.

— Чому „Мегабанк“ почав спеціалізуватися власне на комунальній сфері?

— Кожен банк шукає на ринку свою нішу. Свого часу „Мегабанк“ витратив великі кошти на розроблення комунальної програми, але вона себе виправдала. І нині у Харкові є близько 80 лише власних пунктів прийому платежів. А загалом мережа там настільки широка, що заплатити за комунальні послуги можна навіть у метро.

Аби нововведення проходило максимально безболісно, єдину розрахункову систему впроваджуватимемо поступово — паралельно із новою схемою якийсь час існуватиме стара. Крім того, ми намагатимемося працювати так, щоб робота нових пунктів та відділень була організована за аналогічним режимом, як раніше у ЖЕКах.

І звісно, центр інформуватиме мешканців про стан їхніх розрахунків із комунальниками, роз`яснюватиме нюанси нової системи. Для того персонал львівської філії нашого банку вже зараз проходить стажування у Харківському ЄРЦ. А згодом до Львова приїдуть досвідчені у цій сфері харківські спеціалісти (програмісти, касири, оператори), які працюватимуть тут, допоки всі механізми цієї системи не будуть повністю налагоджені.

Наразі ЄРЦ виконуватиме суто розрахунково-аналітичну роботу: збір коштів, своєчасне їх перерахування, перевірка квитанцій, довідки про сплату, роздруковування квитанцій. А щоб повністю відкинути можливість прикрих „проколів“, коли гроші після розрахунку потрапляють не за призначенням, „Мегабанк“ розробив спеціальну потрійну систему перевірки платежів. За нею набір усіх квитанцій кілька разів дублюватиметься. Оператори ЄРЦ кілька разів набиратимуть платежі, і якщо результати повторного набору не збігатимуться з попередніми даними, значить десь закралася помилка.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...