Юрій Кужелюк, голова міського осередку УНП: “Перевізники перетворилися в монополіста, який нагинає громадян і міську раду.”

|

“Чому перевізники хочуть підвищити ціни? У 1994-95 рр була величезна криза з транспортом у Львові. Страйки трамвайно-тролейбусного управління, трамваї не виходили на маршрути навіть зимою. Трамвайно-тролейбусне управління “нагинало міську раду”. Матшрутні таксомотори були введені як тимчасовий захід для вирішення цієї проблеми. Нема нічого постійнішого ніж тимчасовий захід. В результаті перевізники перетворилися в монополіста, який нагинає і громадян, і міську раду.

В п’ятницю виконком розглядатиме питання щодо підвищення цін на пееревезення в маршрутівках до 1 гривні. Це рішення не буде об’єктивним, оскільки ціна зростає, а комфортність та якість перевезення залишаються мінімальними – ми їздими у душогубках. По-друге, у порівнянні з іншими містами ціна на перевезення у нас вища, ми знову попереду. Ну і по-третє виконкому варто було б розглянути питання диференціації цін. Це так як зробили в Харкові: коли людина їде з Левандівки на Пасічну, то одна ціна мала би бути, а якщо пасажир їди ближче, то хай і менше платить. Ще одне, мабуть, треба проаналізувати більш детально доходи перевізників і якимісь чином запровадити квитки для контролю за прибутком.

Наведу до ситуації, яка склалася аналогію про недавнє скасування плати за вхідні дзвінки у операторів мобільного зв’язку. Після відповідного рішення Верховної Ради оператори говорили, що це змусить їх працювати у збиток і що вони будуть змушені підняти ціни на інші послуги, проте, коли на ринку з’явилися ще дві компанії, то ціни навіть знизилися. Це означає, що вони перестали заробляти надприбутки, як монополісти і почали заробляти просто прибутки. Перевізники також можуть отримувати прибутки.“

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...