“Автонавантажувач” знаходить клієнтів - „Львівська газета“, 15 березня

|

Львівське ЗАТ “Автонавантажувач”, виробничі потужності якого розташовані у промисловій зоні “Рясне”, відправило Мінському автозаводу перші шість із десяти замовлених ним автонавантажувачів оригінальної львівської розробки вантажопідйомністю 5 тонн.

“Шість машин ми вже доставили, а до кінця цього місяця Мінськ отримає ще чотири автонавантажувачі”, – розповів “Газеті” голова правління ЗАТ “Автонавантажувач” Юрій Прудивус.

Аби отримати це замовлення, львівський завод брав участь і переміг у тендері, який проводив Мінський автозавод. Як повідомив “Газету” фінансовий директор ЗАТ “Автонавантажувач” Андрій Сук, цей тендер відбувся в Білорусі в жовтні-листопаді 2003 року. Крім ЗАТ “Автонавантажувач”, у ньому брали участь інші українські підприємства, а також заводи з Росії та Білорусі. У результаті тендера з Мінським автозаводом підписали контракт на 89 тис. євро.

Зауважимо, що нині завод активно опановує зовнішні ринки. “Так, нещодавно ЗАТ “Автонавантажувач” підписало контракт з Іраном на зага,льну суму 100 тис. дол. США на постачання нових власних моделей вантажопідйомністю 5 та 12 тонн з двигуном німецької Deutz”, – розповів Ю. Прудивус. Окрім того, ЗАТ “Автонавантажувач” розпочинає формувати дилерську мережу в Україні, Росії, Казахстані, Білорусі та країнах Прибалтики, планує в цьому році постачати автонавантажувачі до Румунії.

За словами голови правління, у 2002-му підприємство продало автонавантажувачів на 6,6 млн. грн., у 2003-му – на 10,7 млн. грн. За два місяці цього року “Автонавантажувач” продав продукції на 2,4 млн. грн., що практично дорівнює обсягам продажу за перше півріччя 2002 року. Нині основні ринки збуту львівських автонавантажувачів – країни Прибалтики, Росія, Білорусь, Молдова, Казахстан, Туркменістан, Туреччина, Іран, а через посередників – Єгипет.

Львівський завод “Автонавантажувач” засновано у 1948 році. Серійне виробництво машин вантажопідйомністю 3 та 5 тонн розпочали 1950-го. У 1985-1986 роках підприємство складало по 25 тисяч автонавантажувачів на рік. Основною моделлю на той час була п’ятитонна машина. У 1992-1996 роках відбувся різкий спад виробництва.

Для виходу з кризи створили шість дочірніх підприємств. Новим інвестором ЗАТ “Автонавантажувач” є консорціум компаній із 30% українського та 70% російського капіталу, які об’єдналися для реалізації проекту “Автонавантажувач”. Зокрема, до цього консорціуму увійшли Уральський завод автофургонів, компанія “СІЛ” і деякі інші машинобудівні підприємства.

Уляна Куйдич

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *