Володимир Клочко: “Хотілося би повернути довіру населення до автоінспекторів”, „Ратуша“ - 15-22 січня

Ратуша-ForUm

|

Ротаційна лихоманка в лавах львівських правоохоронців триває. Початок нового року приніс суттєві зміни і працівникам Львівської державтоінспекції. Так, шостого січня (на сам Святвечір) до виконання обов’язків начальника ДАІ міста Львова приступив майор міліції Сергій Клочко. Нагадаємо, що доти цю посаду обіймав Володимир Гайовий. Про подальший кар’єрний шлях пана Гайового наразі нічого не відомо, тим часом його наступник поступово адаптується до роботи на новій посаді. У вівторок кореспонденту газети вдалося чи не першому “пробитися” до новоспеченого посадовця.

— Пане Сергію, як до цього часу складалася ваша кар’єра?

— У даній правоохоронній структурі я перебуваю вже не перший рік. У дев’яностих працював у Франківському районному відділенні ДАІ, згодом очолював його. З 2001 року і донедавна перебував на посаді заступника начальника ДАІ Львова.

—З приходом на нову посаду, які кадрові зміни ви проводитимете в лавах підлеглих?

— Масштабних замін у сладі колективу проводити не маю наміру. Практично весь колектив працює злагоджено і непогано. Однак, звичайно, деякі зміни плануються, в тому числі й серед начальників районних відділень ДАІ. Це стосується Галицького та Шевченківського районних відділень. У зв’язку із закінченням терміну перебування на службі чи зміною посади, не має значення, але оновлення незабаром відбудуться. Хто очолюватиме районні віділення ДАІ цих районів — наразі ще не визначено.

— Які проблеми у структурі Львівського відділення автоінспекції потребують, на вашу думку, негайного втручання та вирішення?

— Перш за все, це поліпшення суто професійних обов’язків — створення безпеки дорожнього руху. Не менш важливим, як на мене, є питання транспортної розв’язки у місті, розкриття злочинів та запобігання їм. Однак найголовніше, з чого я планую розпочати свою діяльність — це встановлення та подальше закріплення партнерських взаємин з учасниками дорожнього руху. В цьому напрямі ми посилено працюватимемо надалі. Хотілося би повернути довіру населення до автоінспекторів. Я вважаю це пріоритетним напрямом роботи нашої служби.

— Сергію Олексійовичу, стосовно актуальної теми транспортної розв’язки у місті, які шляхи вирішення накопичених проблем ви бачите?

— Наразі ми з начальником управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради Ярославом Вовчаком переглянули ряд питань, що стосуються організації дорожнього руху у Львові. Як на мене, відкриття Сихівського мосту — велике досягнення, адже тепер є змога скоротити шлях до центру міста. Однак ця подія потягнула за собою низку проблем. Вулиці стали більше перенавантажені транспортом. Неналежною є і пропускна спроможність автошляхів при такій великій кількості машин. На мою думку, однією з найпроблемніших вулиць міста можна вважати вулицю Івана Франка в напрямку до площі Митної. В години пік там практично неможливо проїхати. Тому одне з перших своїх завдань вбачаю у тому, щоби сприяти виправленню даної ситуації. До речі, з одинадцятого січня на вулиці Івана Франка збільшена щільність нарядів працівників ДАІ, які контролюють, аби посеред проїжджої частини дороги не було цілої “вервиці” стоячого транспорту, як це було раніше. Відтепер власників таких авто каратимуть відповідно до чинного законодавства. З дванадцятого січня, на виконання рішення Львівської міської ради, застосовується система евакуації машин, які є на проїжджій частині. Наразі дві машини вже перебувають на арештмайданчику. Я задоволений тим, що вже сьогодні є певні позитивні зрушення в проблемі руху транспорту на вулиці Івана Франка. Це один із перших кроків до вдосконалення системи дорожнього руху в місті. Намагатимусь і далі разом із командою працювати в цьому керунку.

Наталка ПОНУРКЕВИЧ, „Ратуша“

P.S. Принагідно новопризначений начальник ДАІ Львова поділився з своїм баченням розв’язання проблем із заторами на інших вулицях міста. Так, у зв’язку із введенням нової транспортної інфраструктури — шляхопроводу по Сихівському мосту, виникли проблеми на вулиці Снопківській. За словами пана Клочка, існує пропозиція ввести там односторонній рух, протилежне пересування буде можливим по вулиці Івана Франка. Таким чином, розвантажиться ділянка дороги до колишнього Галицького ринку та центральної частини міста. Складною ділянкою автошляху вважається також перехрестя вулиць Івана Франка — Пекарської. Пан Клочко пропонує переглянути існуючу систему руху і заборонити лівий поворот з боку центру на вулицю Пекарську. В планах начальника львівського відділення ДАІ — підняти питання про накопичення транспорту на вулиці Словацького, переорганізувати та вдосконалити теперішню схему проїзду по ній.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *