“Скляні” майонези - „Львівська газета“, 5 грудня

Ратуша-ForUm

|

ВИРОБНИК одного з найпопулярніших серед львівських гурманів майонезів Львівський жиркомбінат, який віднедавна виготовляє та розповсюджує продукцію під торговельною маркою “Щедрий дар”, розпочав випуск нового продукту – висококалорійного майонезу “Львівський Преміум”, вміст жиру в якому становить 80%. За інформацією прес-релізу бренду “Щедрий дар”, такого майонезу наразі не виготовляє жоден вітчизняний виробник.

На думку керівника проекту ТМ “Щедрий дар” Львівського жиркомбінату Сергія Самохвалова, “Львівський Преміум” повинен заповнити нову нішу якісного висококалорійного майонезу. Випуск цього продукту, за його словами, розпочали на початку грудня через підвищення попиту споживачів на майонезну продукцію високої жирності. Цікаво, що результати проведених маркетингових досліджень засвідчили, що асортиментні переваги споживачів майонезу за останні три роки практично не змінилися: на першому місці – майонез класичної рецептури типу “Провансаль” з жирністю 67%, його полюбляють 70% споживачів майонезу виробництва цього комбінату.

Окрім цього, також із грудня Львівський жиркомбінат освоїв випуск продукції в новій тарі – усі майонези торговельної марки “Щедрий дар” можна придбати не лише в пакетах, а й у скляних банках 500 мл під закрутку “твіст-офф”, закупорених металевою кришкою. На думку представників заводу, скляна тара є набагато гігієнічнішою та кращою з точки зору екології, проблема якої нині набуває щоразу більшої актуальності й у Європі, і в Україні. Львівські виробники впевнені, що крім турботи про навколишнє середовище, споживач також оцінить економічність нової скляної банки, яка дозволить їм купувати майонез за нижчою ціною. Цікаво, що ще понад рік тому Львівський жиркомбінат фасував свій майонез “Провансаль” у скляні банки об’ємом 250 мл, однак згодом львівський майонез у скляній упаковці зник із полиць магазинів. Чому так сталося, “Газеті” на жиркомбінаті пояснити не змогли.

Слід зазначити, що акціонерне товариство закритого типу “Львівський жиркомбинат” є одним із провідних підприємств масложирової галузі України. Понад 50 років жиркомбінат спеціалізується на випуску маргаринів, жирів і майонезу. Підприємство має повний замкнений цикл переробки рослинних масел і виробництва напівфабрикатів.

Загальна потужність підприємства з виробництва майонезу становить 66 тонн на день,17,9 тис. тонн на рік, маргарину – 189 тонн на день, 48,9 тис. тонн на рік. За даними “Укроліяжирпрому”, Львівський жиркомбінат утримує значну частину загальноукраїнського ринку фасованого столового маргарину та займає в цьому сегменті перше місце (45%). На вітчизняному ринку майонезу ТМ “Щедрий дар” займає другу позицію, контролюючи його 13%. Цікаво, що за даними досліджень, 95% українців споживають майонез, і це є одним із найвищих показників споживання цього продукту на душу населення у світі. Ємність вітчизняного ринку майонезу щорічно зростає на 5-7%.

Василь Трухан, „Львівська газета“, 5 грудня

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...