ОСТАННІ НОВИНИ

Конкурентна зарплата та гарантована якість: чим «АТБ» підкорює західні області

Анастасія ПИЖ

|

Невдовзі виповниться п’ять років відтоді, як торговельна мережа «АТБ», що є найпотужнішою в Україні, відкрила перші магазини у західному регіоні. Саме тоді – у середині вересня 2016 року – у Дрогобичі на Львівщині почав функціонувати перший супермаркет «АТБ» на заході України.

Станом на сьогодні на Львівщині, Буковині, Франківщині, Закарпатті, Волині та Тернопільщині працюють 139 комфортних інноваційних магазинів «АТБ» нового формату. Загалом охоплено вже 55 населених пунктів.

Завдяки стратегії динамічного розвитку цей процес не припиняється: минулого року лише на Львівщині було відкрито 52 нові магазини. Це більше ніж за цей же період на Київщині та у південних областях разом узятих.

Загалом 1245 супермаркетів «АТБ» у всіх 24 областях країни зараз забезпечують мільйони українців гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності. Цей показник постійно зростає, адже щорічно компанія відкриває не менше сотні нових магазинів.

Що це означає для нас з вами, пересічних громадян? Відповідь проста, хоча й складається з важливих складових.

По-перше, завдяки динамічному розвитку найбільшої торговельної мережі країни тисячі місцевих мешканців отримують роботу, кар’єрні перспективи і стабільний щомісячний дохід.

Наразі «АТБ» є найбільшим роботодавцем в галузі українського ритейлу. У штаті лише торговельної мережі «АТБ-Маркет» працевлаштовано понад 59 тисяч осіб, а загальна кількість співробітників на підприємствах корпорації цьогоріч подолала історичну позначку у 70 тисяч людей. У західних областях компанія створила 5 650 робочих місць. Цей показник також стрімко зростає, оскільки мережа постійно розширюється.

Аби мати у штаті гарних фахівців, окрім конкурентних зарплат, в «АТБ» вдалися до унікального досвіду – в 2003 році відкрили перший власний учбовий центр. Нині таких центрів уже чотири. Один із них працює у Львові.

Такі учбові заклади є гордістю компанії, бо забезпечують її розвиток потужним кадровим потенціалом. Щорічно більш ніж чотири тисячі осіб тут безоплатно проходять підготовку: опановують нові спеціальності, отримують знання, завдяки чому можуть розпочати будувати кар’єру.

Цікаво, що саме на Заході України цей процес відбувається у максимально стислий термін (причина – стрімкий розвиток тут торговельної мережі). Відбувається так звана інтенсивна ротація кадрів, зокрема адміністративного персоналу. Часто-густо на відповідальні керівні посади призначають людей з невеликим досвідом роботи (три-п’ять місяців). Відтак навчання для успішної кар’єри не просто потрібне, а й вкрай необхідне.

«Ми вважаємо наші кадри найважливішим капіталом, тому створюємо можливості для розвитку співробітників. Приміром, з березня 2020 року учбовий центр у Львові вимушений був перейти на дистанційний режим роботи. Для майже сорока співробітників, які навчалися віддалено, ми закупили нові ноутбуки. Зараз головне завдання компанії – надати новим співробітникам можливості для навчання. У пріоритеті – представники місцевого населення, ті, хто нещодавно став частиною нашої команди та готовий разом із нами розвивати мережу “АТБ”», – розповіла в одному з нещодавніх інтерв’ю Тетяна Подольська, регіональна директорка «АТБ» Львівського регіону.

Цікаво, що вона також свого часу в 2001 році влаштувалася в «АТБ» на посаду продавчині, за рік стала старшою зміни, а згодом – керівником магазину. Потім працювала районним і територіальним керівником. Сьогодні Тетяна Подольська очолює Львівський регіон компанії «АТБ».

Варто зауважити, що переваги працевлаштування в компанії не обмежуються стабільною офіційною зарплатою і повним соцпакетом. Для багатьох тисяч співробітників «АТБ» – це дещо більше, аніж просто робота чи спосіб заробити гроші. Насамперед, це можливість знайти покликання, розкрити свій потенціал, отримати освіту, а, можливо, й побудувати кар’єру.

Тож не дивно, що згідно із дослідженням міжнародного кадрового порталу grc.ua в 2019–2020 роках компанія «АТБ» посіла найвищі позиції рейтингу кращих роботодавців галузі української торгівлі.

Соціальна місія компанії є надзвичайно важливою, адже безробіття багато років вважають однією з головних проблем української економіки. До того ж останніми роками ситуація досить ускладнилася через відтік кваліфікованої робочої сили за кордон, а потім – через пандемію.

Також важливо, що мешканці західних областей завдяки розвитку і розширенню найпотужнішої вітчизняної торговельної мережі можуть купувати продукти найвищої якості, що відповідають європейським стандартам.

Кожен із магазинів мережі, у тому числі й у Західній Україні, пропонує більш ніж 3,5 тисячі найменувань. Асортимент цих супермаркетів задовольняє будь-які смакові вподобання та враховує різні фінансові можливості.

В «АТБ» створені комфортні європейські умови: від мікроклімату та лаконічного зручного дизайну торговельних залів до високої культури обслуговування клієнтів. При цьому клієнт має чудову можливість економити кошти, оскільки в супермаркетах «АТБ» при найвищому рівні якості продукції (це підтверджено сертифікатами міжнародного зразка) встановлюють чесні демократичні ціни.

Як вже впевнилися постійні покупці, яких є понад чотири мільйони (включаючи мешканців західних регіонів), «АТБ» допомагає розумно витрачати власні кошти. А це, звісно, зменшує основну майже для кожної української родини статтю сімейного бюджету.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *