ОСТАННІ НОВИНИ

До чого вдаються львівські супермаркети заради значного здешевлення продуктів

Олесь ТЯГАЙ

|

Мешканці Львова вже багато років як взяли за добре правило переймати у розвинених країн Євросоюзу певні традиції, норми та звички. Ми говоримо про можливість купувати свіжі й дійсно якісні продукти харчування, не витрачаючи при цьому шалених грошей. Кращим помічником у вирішенні цього питання для львів’ян стала мережа найбільшого в країні дискаунтера –  «АТБ-маркет». До її складу зараз входять 1008 магазинів, які обслуговують понад три з половиною мільйони українців у 259 містах.

Особливістю магазинів «АТБ» є величезний асортимент якісної продукції – на полицях сьогодні налічується понад 3500 найменувань товарів та продуктів! А головне, що ціна на них здебільшого значно нижча, ніж навіть на ринку –  у середньому продукти харчування у львівських супермаркетах «АТБ» коштують на  10–15% дешевше. Більше того, товари власного виробництва, що сьогодні  складають майже третину асортименту, можуть вартувати на 30%,  а то й на 40% менше. Таке зниження ціни стало можливим завдяки мінімізації витрат на рекламу, адже виробники та імпортери не  витрачають на це кошти (що зазвичай враховують у ціні продукту) – вони й без цього мають величезну армію клієнтів, що є постійними покупцями магазинів «АТБ».

Під час акцій ціна може впасти навіть на 50 відсотків! При цьому незмінним залишається головне – висока та гарантована міжнародними сертифікатами відповідності стандарту ISO 22000:2005 якість продуктів.

Минулого року «АТБ» відкрила 80 нових дискаунтерів, у тому числі 34 супермаркети  у західних областях України, провела реконструкцію понад 40 магазинів. Як компанії вдається за умови настільки низьких цін динамічно розвиватися  та гарантувати свіжість  кожного товару на полицях магазинів мережі?

Стрімко збільшуючи товарообіг, компанія  «АТБ-маркет» збудувала й найбільшу в країні логістичну інфраструктуру. За європейським зразком  відкрито декілька мультитемпературних складських центрів, розвинена власна транспортна мережа. Це дає можливість уникнути витрат, скажімо на оренду складів, перевезення, вантажні послуги тощо.

«Одна з найбільших в Україні логістичних інфраструктур дозволяє швидко та вчасно доставляти продукти й товари до супермаркетів «АТБ». Цілодобово здійснюється планування й  облік руху товарних потоків територією майже усіх регіонів України», –  розповідає заступниця генерального директора ТОВ «АТБ-маркет» Наталія Шаповалова.

Ще кілька відсотків для кінцевого споживача економиться завдяки впровадженню сучасних енергоощадних технологій, таких як надзвичайно ефективна система підтримання мікроклімату методом рекуперації тепла (воно збирається від роботи холодильників та морозильних камер і направляється на обігрівання приміщень).  Також значно економнішими є системи LED-освітлення, якими ще з 2014 року обладнано магазини мережі «АТБ-маркет».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *