До осені секонд-хенд подорожчає на 5%, заявив президент Всеукраїнської асоціації дилерів одягу секонд-хенд Владислав Мясоєдов.
“Дорожчати секонд-хенд буде через те, що після кризи жити не стало краще ні в Англії, ні в Америці. Відповідно, люди стали менше коштів витрачати на одяг і менше їх здають. Тож ті, хто привозить з-за кордону більш якісних одяг, а не просто сміття, підніме ціни. З 2009 року через подорожчання основних груп товарів ціни у секонд-хендах підвищилися у два рази. Якщо раніше американські речі коштували 30-40 центів за кілограм, то зараз 70-75, не враховуючи перевезення, плати митних зборів тощо”, – зазначив Мясоєдов.
Він зазначив, що дилерів секонд-хенду часто звинувачують у тому, що вони під виглядом ношеного одягу привозять в Україну партії нового вбрання, а потім накручують ціни на нього.
“Хочу нагадати, що з 2003 року секонд-хенд під таким тотальним контролем держави. Простіше перевезти новий одяг як завгодно, але не через секонд-хенд. До стокового одягу, залишків партій одягу у магазині секонд-хенд не має ніякого стосунку. Якщо у секонд-хенді є упаковані однакові речі різних розмірів, то це, звичайно, контрабанда нового одягу. Але якщо на партію у 14 тон є 18 нових речей різних виробників, які людина здала, наприклад, через невідповідний розмір, то це ніяк не впливає на державну політику і не знищує легку промисловість України”, – сказав президент Всеукраїнської асоціації дилерів.
На його думку, в Україні могли б також здавати одяг у секонд-хенд, але наразі це не організовано.
“У Великій Британії студенти часто ходять у багаті райони і просять віддати речі. Не думаю, що у наших багатих районах хтось щось віддасть студентам. До того ж на організацію секонд-хенду має бути залучені гроші принаймні на соціальну рекламу. Це поки ніхто не фінансує”, – зазначив Мясоєдов.
Як повідомлялось, найбільше секонд-хенду в Україні (48,6%) купують молоді люди у віці до 36 років. Такі дані оприлюднив Інститут економічних досліджень і політичних консультацій.
Найчастіше відвідують відповідні магазини люди у віці 26-35 років (25,5%) і 36-45 років (25,6%). На молодих людей у віці до 25 років припадає частка у 23%, а ті, кому за 60 років купують лише 5,3% вживаних речей.
Львівський портал