Із розміщення зовнішньої реклами до
міської казни за лютий цього року надійшло 960 тис. грн, а надходження за
січень цього року становили 1 млн 75 тис. грн. Про це повідомляє прес-служба Львівської
міської ради.
«Плата за розміщення засобів зовнішньої
реклами залежить від площі конструкції та від того, у якій частині міста вона
розташована. Місто умовно поділене на чотири зони (IA, IБ, II та III). Відтак,
найдорожчою є розміщення реклами у I-й зоні, яка охоплює центральну частину
Львова, дешевшою – у III, яка включає периферію міста», – розповіла керівник КП
«Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун.
Таким чином, за односторонній окремий
білборд (розміром 6*3), залежно від того, у якій зоні він розташований,
рекламорозповсюджувач сплачує від 783 грн./міс. до 861 грн./міс.. Один сіті-лайт
(розміром 1,8*1,2) обходиться рекламорозповсюджувачеві від 207 грн./міс. до 376
грн./міс, а стандартний холдер (розміром 2*0,75) – від 45 грн./міс. до 93
грн./міс.
Львівський портал