АвтоВАЗ втратив В Україні за минулий рік 23,3% продажів порівняно з
2009 роком. Всього, в минулому році на українському ринку було реалізовано 24
901 автомобілів Lada. Частка ринку компанії скоротилася з 19,99% до 15,31%.
Такі дані наводить AUTO-Сonsulting.
Другу позицію в 2010 році, витіснивши Hyundai, зайняв
вітчизняний ЗАЗ, що зумів наростити, як продажі, так і частку ринку.
Запорізький автозавод реалізував 14 900 автомобілів, що на 59% перевищує
результати 2009 року (2009 рік – 9 379 штук). Частка ринку компанії збільшилася
з 5,78% до 9,16%. У 2011 році українська компанія має намір зміцнити свої
позиції на вітчизняному ринку за рахунок виходу нової моделі власного
виробництва ЗАЗ Forza. При цьому найдешевший автомобіль на українському ринку
ЗАЗ Славута знімається з виробництва.
Замикає трійку лідерів Hyundai. Південнокорейська марка
провела 2010 рік досить стабільно, практично повторивши показники 2009 року,
проте це не вберегло компанію від втрати другої позиції в рейтингу. Зокрема,
бренд реалізував в Україні 13 848 автомобілів, продемонструвавши приріст
продажів до 2009 року в 4,9% (2009 рік – 13 202 од.). Частка ринку компанії
також практично не змінилася, збільшившись з 8,13% до 8,52%.
Найбільший приріст продажів з першої двадцятки найбільш
продаваних брендів показали Renault (+143%), Ford (+134%) і Ssang Yong (+97%).
Такі результати дозволили французькій марці зробити ривок відразу на 8 позицій
нагору – на 7 місце. Американський Ford також поліпшив своє становище на 8
позицій, перемістившись з 16 на 8 місце. Хороші продажі Ssang Yong дозволили
компанії в 2010 року увійти до двадцятки найбільш продаваних автомобільних
марок. Південнокорейський бренд, незважаючи на складнощі у материнській
компанії, перемістився з 24 на 18 позицію, вдвічі збільшивши частку ринку – з
0,79% до 1,57%.
Лідерами падіння в 2010 році стали японська Honda і
корейська Daewoo, продажі яких знизилися на 36% і 35,8%, відповідно. Якщо в
2009 році Honda реалізувала в Україні 5038 автомобілів, в 2010 – тільки 3223
машини. Схожі цифри і у Daewoo: 2009 рік – 4 843 од., 2010 – 3109 од.
ТОП-20 автомобільних брендів за підсумками продажів в 2010
році (у дужках зазначено, як змінилася позиція бренду в рейтингу порівняно з
2009 роком):
1. ВАЗ (Lada) – 15,31%
2. ЗАЗ – 9,16% (+1)
3. Hyundai – 8,52% (-1)
4. Toyota (+1)
5. Chevrolet (-1)
6. Chery
7. Renault (+8)
8. Ford (+8)
9. Mitsubishi (-1)
10. Skoda (-1)
11. Kia (-4)
12. Nissan (-2)
13. Volkswagen (+1)
14. Geely (-1)
15. Honda (-4)
16. Daewoo (-4)
17. Mazda
18. SsangYong (+6)
19. Lexus (+4)
20. Subaru (+1)
Львівський портал