ОСТАННІ НОВИНИ

Кількість соціальної реклами у Львові за перше півріччя збільшилась вп’ятеро

Львівський портал

|

У Львові за перше півріччя вп’ятеро збільшилась кількість соціальної реклами. На це з міського бюджету в першому півріччі витратили понад 250 тис. грн, повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

Загалом цього року у Львівській міськраді планували реалізувати 52 соціальні програми. На сьогодні вже було розміщено 38 соціальних програм.

Комунальне підприємство скерувало рекламорозповсюджувачам листи-звернення, аби усі рекламорозповсюджувачі, які мають вільні рекламні конструкції і готові надати їх місту для розміщення соціальної реклами, щомісячно надсилали в КП адресну програму вільних площин.

«Розміщення у місті значної кількості соціальної реклами є доброю підтримкою рекламорозповсюджувачів у період складної економічній ситуації. Оскільки на час розміщення соціальної реклами із рекламорозповсюджувачів не стягується плата за користування місцями», – зауважила  директор КП «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *