Міська диспетчерська служба прийматиме більше звернень мешканців. У Львівській міській раді змінюють принципи роботи диспетчерської та планують організувати її роботу за принципами «call-центру», передає прес-служба Львівської міської ради.
Щодня на диспетчерську службу та на «гарячу лінію» міського голови надходить декілька сотень звернень мешканців. Мешканці звертаються зі скаргами, пропозиціями чи за консультаціями. Донедавна дзвінки мешканців приймали двоє операторів, і часто мешканці не могли додзвонитися .
Також у Львівській міській раді розробляють картки вирішення проблем мешканців, де у дуже простій формі на 1 сторінці описано як вирішити проблему: куди звертатися, за яким телефоном, які документи потрібні. Незабаром ці картки звернень будуть розміщені на офіційній сторінці Львівської міської ради, а також у друкованому вигляді будуть розповсюджені у ЖЕКах та у центрі обслуговування мешканців.
Львівський портал