У квітні півсотні львів’ян поскаржились на неякісне прибирання під’їздів на «гарячу лінію» міського голови, повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
Зокрема 13 мешканці з Галицького району, 6 – із Залізничного, 5 – із Сихівського, 18 – з Франківського, 7 – з Шевченківського. Усі звернення щоденно передаються у районні адміністрації для оперативного вирішення, а також першому заступникові міського голови для контролю.
Загалом на диспетчерську міської ради у квітні зателефонувало 1 тис. 224 мешканців, з них майже 600 стосувались житлово-комунальної сфери.
Мешканці, у будинках яких неякісно прибирають можуть поскаржитись на «гарячу лінію» міського голови за тел. 297-59-99. Усі звернення оперативно розглядають і вирішують. Нагадаємо, у рамках кампанії «Відкрита влада» у місті було розміщено білборди «Якщо у твоєму будинку не прибирають – повідом про це владу!».
Львівський портал