Як повідомила начальник відділу адміністративних послуг Львівської міської ради Людмила Кулинич, протягом червня 2004 р. до відділу адміністративних послуг надійшло 4074 звернень фізичних та юридичних осіб, з них 1256 – заяви з повним пакетом документів, які передбачають прийняття управлінського рішення. У відділі надається інформація та роз‘яснення громадянам.
Аналіз змісту і характеру звернень, що надійшли за вказаний період показує, що найчастіше громадяни порушують питання землевпорядкування, архітектури і будівництва (42% від загальної кількості), житлово-комунального господарства (30%).
За такий короткий час помітні переваги “єдиного вікна“, а саме багато осіб, не знаючи до якого підрозділу їм потрібно звертатися, приходять до відділу адміністративних послуг і отримують будь-яку кваліфіковану консультацію чи послугу, яку надає міська рада та її виконавчі органи.
Якщо заявник не знайомий з переліком документів, які необхідні для надання адміністративної послуги, та вимогами щодо їх оформлення, працівники відділу адміністративних послуг зобов’язані на безоплатній основі надати роз’яснення з усіх питань, що стосуються підготовки документів.