Міністерство культури хоче ввести обмеження на рекламу в історичних центрах українських міст. Про це повідомляє РБК-Україна.
Така норма увійде в розроблюваний міністерством законопроект «Про збереження нерухомої культурної спадщини».
«Зараз Київ не дуже-то й видно за візуальної рекламою – лайтбоксами, бордами і т.д.», –поскаржився міністр культури В’ячеслав Кириленко.
Одна з норм розробленого документа – заборона розміщення реклами на пам’ятках об’єктів ЮНЕСКО та державних історико-культурних заповідників, законодавче обмеження розміщення реклами в буферних зонах об’єктів ЮНЕСКО, на інших пам’ятках у межах їхніх територій, у зонах охорони, в історичних ареалах населених пунктів.
Робоча група повинна розробити законопроект до 1 грудня. Після цього документ внесуть на розгляд уряду і Верховної Ради.
Фото: bookforum.ua