Асоціація медіа-юристів Львівщини рекомендує телерадіокомпаніям відмовитися від розміщення рекламного ролика Комуністичної партії України «Про помаранчевих нащадків Бандери і Шухевича». Оскільки цей рекламний ролик спрямований на посилення серед відповідних груп населення настроїв неприязні, почуття сильної ворожнечі, огиди. Про це повідомив голова Асоціації медіа-юристів Львівщини Юрій Ничка.
На думку медіа-юристів Асоціації, зазначена реклама містить ознаки порушень, передбачених частинами п`ятою та дев`ятою статті 71 Закону «Про вибори народних депутатів України».
Як йдеться у повідомленні медіа-юристів, у рекламному ролику КПУ кандидат у народні депутати Петро Симоненко протиставляє «нащадків тих, чиї імена навіки золотими літерами викарбувано у Музеї слави Великої вітчизняної війни» та «помаранчевих нащадків Бендери і Шухевича».
У рекламі наголошується на протиставленні процесів, що ототожнюються із певними політичними силами: «які зламали хребет фашизму» та «які прагнуть реваншу, щоб переписати історію». Мовець проводить аналогії між історичним епохами: «у 1945 році наші батьки зупинили фашизм», «сьогодні наша черга зупинити неофашизм!». Слова мовця супроводжуються показом документальних хронік із зображенням, відповідно, червоноармійців і німецьких солдатів та лихоліття війни.
Як вважають медіа-юристи, в рекламі Комуністичної партії України відбувається пряме ототожнення низки політичних партій, які узагальнено називаються «помаранчевими» (аналогічна назва широко використовується у ЗМІ, політичній риториці, серед населення щодо конкретних політичних партій), із ідеологією фашизму. Остання була засуджена міжнародною спільнотою, а також викликає негативні асоціації у широких верств українського суспільства, пов’язанні із німецькою окупацією території сучасної України під час Другої світової війни.