Цистерни, що належать ТОВ «Казфосфат», в яких перевозили фосфор, – 1978 року випуску. Про це сьогодні повідомив на брифінгу міністр транспорту і зв’язку України Микола Рудьковський, передає proUA .
За його даними, таким чином пройшло 24 роки терміну їх експлуатації, і термін експлуатації був їм продовжений інститутом Казахстану.
Крім того, за даними міністра, на деяких цистернах заварені клапани, які регулюють тиск в цистернах.
Також міністр повідомив, що зараз з’ясовується, яким був водяний шар над фосфором, який повинен був не допустити спалаху.
Проте, міністр зазначив, що як і раніше говорити про висновки і причини аварії рано. Продовжується технічне розслідування, «і поки перевіряються всі версії».
«Ми всі зацікавлені у встановленні дійсної причини», – зазначив М. Рудьковський.
При цьому він зазначив, що не хотів би, щоб в Україні «робили залізничників винуватими в тому, що хтось не допрацював». При цьому він додав, що не хотів би нічого говорити до результатів розслідування, «але та інформація, якою я володію, думаю, буде мало можливостей пред’явити претензії залізницям і Мінтрансзв’язку».
Як повідомлялося, товариство з обмеженою відповідальністю «Казфосфат» заявляє, що жовтий фосфор був відправлений для транспортування в Україні у технічно справних цистернах.