Формувати стратегію промоції Львова потрібно з позиції маркетингу, вважають польські посадовці міської ради міста Стальова Воля та керівники туристичних агенцій і готелів. Сьогодні під час круглого столу «Проект промоції міста Львова на 2008-2012 роки. Туризм – Інвестиції – Наука», що проходив у міськраді, експерти з Польщі рекомендували львівським колегам розробити власну марку Львова, яку впізнаватимуть у будь-якому куточку світу.
«Кожне місто повинне презентувати себе таким чином, щоб це відрізняло його від інших. Запровадження марки дасть змогу розглядати Львів як місто, яке має особливий клімат і характер», – зазначив учасник круглого столу представник польської консалтингової фірми Марек Маркуш.
Польські колеги бачать Львів сучасним європейським містом з винятково багатою історією, культурою і знаннями. Учасники обговорення запропонували назвати Львів «Перлиною східної Європи».
Серед пропозицій учасників обговорення – розробити загальну концепцію промоції Львова, забезпечити її фінансовими ресурсами, максимально розвинути інфраструктуру міста та впорядкувати базу даних тих продуктів і послуг, які пропонує місто. Польські колеги зазначають, що Львову необхідно підготувати кадри, які займатимуться промоцією міста, а також кадри, які здобуватимуть фінансування з позабюджетних організацій.
Серед цікавих пропозицій були також налагодження співпраці з місцевими та іноземними ЗМІ, а також співпраця з консалтинговими фірмами, маркетинговими агенціями та агенціями зв’язків з громадськістю.