Представництво дитячого фонду ООН в Україні ЮНІСЕФ підтримало продовження проекту „Соціальний маркетинг на підвищення споживання йодованої солі населенням Львівщини”. Проект розпочнеться в травні і триватиме 2 місяці.
Мета проекту – підвищити поінформованість дітей та батьків щодо проблеми йододефіцитних захворювань і йодовану сіль як найкращий засіб їх профілактики. В рамках проекту проводитимуть тренінги для лідерів шкільного самоврядування усіх шкіл районів Львівщини, конкурси дитячого малюнку, пісні та вірша, конкурс рекламної продукції на основі дитячих робіт – закладки, ручки, наліпки, аудіо- та відеоролики. В рамках проекту планують провести моніторинг продажу йодованої солі.
Як відзначив начальник головного управління у справах сім’ї, та молоді ЛОДА Ярослав Кашуба, проект реалізовуватимуть у тісній співпраці із засобами масової інформації. З кожної школи Львівщини у тренінгах візьмуть участь 3-4 особи. Загалом до проекту планують залучити близько 1500 дітей з 250 шкіл.