Віднині проблеми мешканців нашого міста вирішуватимуться за спрощеною системою. Сьогодні відбулося урочисте відкриття відділу письмових звернень юридичних і фізичиних осіб та надання консультацій, яке знаходиться у приміщенні Ратуші.
Основною метою, заради якої створили відділ, є спрощення, поліпшення та пришвидшення вирішення звернень громадян, які тепер звертатимуться зі своїми проблемами не безпосередньо до посадовців ЛМР. Звернення реєструватимуться і за тематикою передаватимуть відповідному виконавцю. Отож, у відділі працюють 12 реєстрантів, які надаватимуть консультаційні послуги львів’янам щодо збору пакету потрібних документів (їхній перелік видаватимуть персонально кожному), а відповідь запитувач отримає поштою протягом 30 днів (у важких випадках, які вимагають додаткових документів – за 45). Якщо відповідь не задовільнятиме, то її можна оскаржити у вищій інстанції.
Відділ працює з 5 днів на тиждень з 9 до 18 години без перерв ( в подальшому час роботи планують розширити з 8 до 20). При цьому прийом громадян не скасовується.
Ратуша-ForUm