Ті кандидати, що розпочали свою передвиборчу кампанію раніше – навряд чи серйозно від того виграли. Про це сказала сьогодні під час прес-конференції виконавчий директор ЛОГО «Комітет виборців України» Оксана Дащаківська.
На її думку, задекларувавши спочатку свій високий рейтинг і здобувши прихильність виборця, кандидат наштовхується з часом на появу конкурентів, які активно вступають з ним в боротьбу, обіцяючи більш «солодкі» гасла. Відтак, такий кандидат ризикує втратити свій рейтинг.
«Задекларувавши спочатку свій високий рейтинг і здобувши прихильність виборця, з появою інших кандидатів, які будуть обіцяти солодші гасла і які вже побачили скільки той кандидат витратив і готові опонувати йому в його витратах, в передвиборчій риториці – рейтинги таких кандидатів можуть падати. Тобто, такі кандидати можуть серйозно втрачати. Тому, я не знаю, чи доцільно було починати кампанію раніше, даючи можливість підготуватися суперникам до активної боротьби. З іншого боку, це і не вплине на якість Ради. Ці вибори все одно будуть іншими, аніж попередні. Бо зараз політичні партії вимушені реагувати на громадськість», – зазначила О.Дащаківська.
Експерт також передбачає, що вже наступну виборчу кампанію будуть визначати власне виборці, а не політичні партії.