За перше півріччя 2012 року до органів державної податкової служби України надійшло понад 44,7 мільйонів електронних документів. Про це повідомляє прес-служби ДПС у Львівській області.
Дві третини з них (29,5 млн.) – це податкові накладні та розрахунки коригування до них, що надійшли на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Решта (15,2 млн.) – податкова звітність, повідомлення про відкриття/закриття рахунків у банківських установах, запити на отримання довідок тощо.
Впровадження електронного документообігу заощадило понад 650 тонн, або 10 залізничних вагонів паперу, зменшило витрати бізнесу на придбання бланків, вирішило питання черг у дні масового подання звітності, суттєво скоротило кількість скарг.
Набрання чинності з 1 липня 2012 року Закону України “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм” від 24 травня 2012 року № 4834-VI заклало підвалини для безпаперового обігу податкових накладних у майбутньому.
Змінами до статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що платник ПДВ може надавати контрагенту лише електронну податкову накладну за умови її реєстрації в ЄРПН. При цьому складання податкової накладної у паперовому вигляді необов`язкове.
У червні цього року вже 45,5 тис. платників податків направили на реєстрацію до ЄРПН 4,3 млн. податкових накладних із сумою ПДВ до 10 тис. грн. У липні вони зможуть відмовитись від їх збереження у паперовій формі.