ПАТ «Львівський холодокомбінат» ТМ «Лімо» до Євро-2012 розпочав випуск морозива «Футбольне» з зображенням на упаковці гравців збірної України з футболу. Про це повідомляє прес-служба підприємства.
Між ПАТ «Львівський холодокомбінат» та Федерацією футболу України була підписана угода про використання символіки Збірної України на упаковці продукції підприємства.
Морозиво «Футбольне» випускається у вигляді ескімо. Це класичний львівський білий пломбір, вкритий шоколадною глазур’ю. Маса –80 грам.
«Для морозива «Футбольне» ми обрали, добре знаний і улюблений нашими споживачами, класичний смак пломбіру. Розпочинаючи співпрацю з ФФУ, і випуск морозива «Футбольне», в такий спосіб ми прагнули показати на скільки «Лімо» любить футбол і підтримує нашу збірну. Також ми прагнули задовольнити смаки найменших вболівальників, адже не всі фанати футболу п’ють пиво», – зазначає Оксана Яремко, керівник відділу маркетингу ПАТ «Львівський холодокомбінат».