Як повідомив начальник управління житлового господарства ЛМР Юрій Голець, при виникненні проблем із замерзанням води у водопроводах та каналізаційних трубах, у першу чергу, потрібно повідомити балансоутримувача будинку – ЛКП, ОСББ, ЖБК. Крім того, слід звертатись в аварійну службу району та на «гарячу лінію міста». Про це інформує прес-служба Львівської міськради.
«Звертатися потрібно до балансоутримувача будинку – ЛКП, ОСББ, ЖБК. Також потрібно працювати з аварійною службою, якщо це стається, наприклад, пізно ввечері, звертатися до аварійної служби району. Можна також звертатися на «гарячу лінію міста» – короткий номер 15-80. І вже на «гарячій лінії міста», у свою чергу, скерують у відповідну структуру», – зазначив начальник управління житлового господарства ЛМР Юрій Голець.
Нагадаємо, станом на сьогодні у Львові зафіксовано 51 будинок, де окремі квартири мають проблеми із замерзанням води у трубах. З них 37 будинків – у Галицькому районі. Як зазначив Юрій Голець, у 70% випадків відсутній власник квартири, у якій потрібно здійснювати розігрівання труб.
Довідка
У період з 1 січня до 5 лютого на «гарячу лінію міста» надійшло 189 скарг щодо відсутності водопостачання у зв’язку із замерзання водопровідних труб. Зокрема, у Галицькому районі зафіксовано 76 звернень, у Шевченківському – 55, у Личаківському – 20, у Франківському – 19, у Залізничному – 14, у Сихівському – 5 звернень.
За минулий тиждень у диспетчерську службу «Львівводоканалу» поступило понад 100 скарг на відсутність водопостачання через замерзання води у підвалах житлових будинків. Найбільше зверталися мешканці центральної частини міста, з будинків 2-4-поверхової забудови, де відсутнє центральне теплопостачання. Саме у таких будинках у не утеплених підвалах трапляються випадки замерзання водопровідних стояків. Усі ці скарги скеровуються у ЛКП для відповідного реагування.