ОСТАННІ НОВИНИ

Зручно, вигідно, екологічно. Як «АТБ», змінюючи свій формат, впливає на розвиток вітчизняної торгівлі

Анастасія ПИЖ

|

Новий формат улюбленого магазину.

Як лідер українського ритейлу компанія «АТБ» тестує, та впроваджує багато інноваційних рішень. Вивчаючи досвід провідних європейських корпорацій Lidl та Aldi, найбільша українська торговельна мережа  з 2016 року поступово змінює концепцію. Окрім вже добре знайомих біло-синіх супермаркетів почали відкривати так звані чорні «АТБ». Вони мають не лише інакший зовнішній вигляд – це магазини нового формату. Під час їхнього спорудження застосовують новітні технології з енергозбереження, енергоефективності, освітлення, тут використовують нові стандарти викладки товарів тощо. Дискаунтери, які сьогодні цілодобово, без вихідних, перерв і переобліків працюють у 275 містах країни, включаючи і наш Львів,  вирізняються підвищеним комфортом для клієнтів.  Сучасні системи освітлення та рекуперації тепла, яке збирають від роботи холодильного обладнання та  направляють на опалення й підтримку мікроклімату в приміщеннях, дозволяють зекономити на енергоносіях майже 70%. Щороку «АТБ» відкриває орієнтовно сотню нових маркетів, а близько п’ятдесяти модернізує.  Ці магазини стають стартовим майданчиком, задаючи загальний темп і напрямок розвитку всьому продуктовому ритейлу.

«АТБ» демонструє найсучасніші рішення у галузі роздрібної торгівлі, будівництва, енергозбереження.  Це система LED-освітлення, утеплення приміщень, нові  стандарти  викладки товарів, організація зручних паркінгів біля магазинів.

Розширення мапи та диджиталізація Галичини

Останніми роками «АТБ» значно розширила географію своєї присутності, підкорюючи нові регіони. Минулого року відкрили перші дискаунтери цієї мережі  в Чернівецькій і Закарпатській областях. З 2018 року компанія вирішила випробувати експериментальну концепцію «магазинів біля будинку». Це вже знайомі багатьом маркети «АТБ-Express», які розташовані поруч з вашою оселею і завжди відчинені.

Тепер у магазинах мережі створюють нові відділи: «Піца на замовлення», «Курка гриль», «Власна випічка», «Власна кав’ярня», «М’яке морозиво», «Пиво і напої на розлив», «Свіже м’ясо» та багато інших. Уважно вивчаючи вподобання  своїх клієнтів, яких в «АТБ» традиційно вважають рівноправними партнерами по бізнесу, компанія розширює асортимент продукції власного виробництва. На даний час корпорація володіє чотирма власними торговими  марками, які охоплюють всі цінові категорії.  Вартість будь-якого продукту із більш ніж 3,5-тисячного асортименту 1082 супермаркетів мережі, які зараз працюють у 24 областях країни (включаючи й нашу Львівщину), як правило, нижча за середньоринкову на 10–15%.

У всіх магазинах мережі відбувається модернізація.  Тут активно  впроваджують інноваційні диджитал-рішення: на касах можна розрахуватися, використовуючи мобільний телефон  із системою Android,  запущено сервіс Apple Pay, завдяки якому покупці мають змогу заплатити одним дотиком свого iPhone.

Минулого року уряд скасував книги скарг і пропозицій, які вже давно морально застаріли. На зміну їм в «АТБ» прийшов інноваційний «АТБОТ». Цей віртуальний помічник здатен  спілкуватися з клієнтами,  миттєво реагувати на пропозиції, оперативно надавати будь-яку інформацію. Він може записати особу, яка шукає роботу в компанії, на співбесіду.

Корпорація «АТБ» має одну з найбільш розвинених логістичних інфраструктур у країні. У різних регіонах сьогодні працюють дев’ять мультитемпературних складських центрів європейського зразка, є чималий власний автопарк (7 колон, більш ніж 600 вантажівок).

Екологічні проєкти та новітні рішення «АТБ»

Розвиваючи свій бізнес, компанія інвестує величезні кошти в екологічні проєкти. У 2019 році в супермаркетах з’явилися інноваційні пакети, які здатні безпечно та швидко утилізуватися. До їхнього складу додано особливий запатентований компонент.  На відміну від звичайного пластику новий під впливом температури, тиску чи яскравого світла розпадається на малесенькі часточки,  не виділяючи при цьому токсинів. Тепер клієнтам також пропонують багаторазові зручні екоторбинки.  У лютому поточного року в двох сотнях магазинів мережі стартував сміливий експеримент:  покупцям  надали гідну альтернативу великим пластиковим пакетам – місткі (до 25 кг) екоящики. Ці  коробки виготовлені з переробленого картону і згодом  можуть бути відправлені на подальшу переробку. Передбачають, що новинку першими оцінять водії, оскільки така тара максимально зручна й ергономічна.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *