ОСТАННІ НОВИНИ

Як популярна мережа перетворюється на «домашній магазин» 

Омелян ШЕВЧУК

|

Найбільша українська мережа постійно дивує мешканців Львівщини своїми унікальними пропозиціями та підходом до справи. Вона не припиняє розвиватися, незважаючи на те, що вже лишила далеко позаду всіх конкурентів. Ми з’ясовували, у чому причина такої довіри покупців до «АТБ».

 

Уже впродовж тривалого часу в нашому регіоні продовжує розвиватися мережа «АТБ». Майже два десятки її магазинів працюють в обласному центрі, ще майже стільки ж – в інших населених пунктах Львівщини. Люди роблять свій вибір на їхню користь, тому що впевнені в якості товарів і задоволені рівнем обслуговування. Ба більше. Вони не єдині у своїх уподобаннях. Адже кожного дня, згідно з дослідженнями, понад 3,5 мільйони українців здійснюють свої покупки саме в «АТБ». Експерти вважають, що такий успіх зумовлений вдало обраним форматом, який був упроваджений засновниками мережі багато років тому.

«Вже у 2000-х роках мережа «АТБ» першою в Україні запровадила нову систему самообслуговування у форматі «дискаунтер». Цей формат був незвичним для співвітчизників, хоча за кордоном він досить популярний (усе ж у випадку «АТБ» його ґрунтовно адаптували під очікування та запити українців). Ідеться про магазини із широким асортиментом товарів за оптовими цінами», – пояснює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

Ця компанія фактично є родоначальником такого явища, як «український дискаунтер». Він відрізняється від своїх європейських аналогів на кшталт Lidl або Aldi. Ті співвітчизники, хто бував за кордоном, безпомилково назвуть головну відмінність. Якщо в Європі дискаунтери зазвичай винесені на міську околицю і до них необхідно добиратися автівкою, то українцям усі переваги зазначеного формату доступні чи не в сусідньому дворі. Це дійсно «домашній» магазин не тільки за своєю атмосферою і впевненістю в безпеці, але й з точки зору розташування.

Ще однією відмінністю від західних аналогів можна сміливо вважати асортимент. Традиційний європейський дискаунтер значно обмежує свого покупця у виборі продукції. «АТБ» розвивається в зовсім протилежному напрямі. Щоб це зрозуміти, достатньо згадати про асортимент українських маркетів, що пропонує понад 3500 товарних позицій. Причому понад 800 найменувань із них – це так звані власні торгові марки, тобто їх  продають тільки в «АТБ» (наприклад, «De Luxe Foods & Goods Selected», «Своя лінія», «Розумний вибір», «Спецзамовлення АТБ»). Слід зауважити, що жителі десятків українських міст дійсно позитивно сприйняли такий формат. Тим паче, що в поєднанні зі зручним розташуванням і високою якістю продукції він максимально відповідав їхнім вимогам. Підтвердженням цього є простий факт: за двадцять із гаком років своєї історії «АТБ» із шести переобладнаних радянських гастрономів перетворився на найбільш розвинену торговельну мережу України. Нині вона представлена 993 магазинами у 23 областях країни.

Та успіх розвитку «АТБ» полягає не тільки у форматі. Важливу роль відіграли й основи управління бізнесом, який є повністю стандартизованим для абсолютно всіх торгових точок, незалежно від регіону розташування.

«Кожен наш клієнт, відвідуючи магазин, бачить тільки охоронців, касирів, працівників залу, консультантів. Проте це лише мала частина великого колективу, який обслуговує торгову точку. Сьогодні в «АТБ» працюють понад 50 тис. осіб. Це означає, що на обслуговування кожного маркету приходиться до півсотні співробітників», – розповідає Оксана Молодцеватова, директор служби управління регіонами ТОВ «АТБ-маркет».

Усі ці люди разом забезпечують той рівень торгівлі, на який хочеться рівнятися. Принаймні львів’яни та мешканці нашого регіону із цим погоджуються. Тому що голосують за «АТБ» власними гаманцями, грошима висловлюючи довіру цій мережі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *