Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) розробила мобільний додаток, за допомогою якого споживачі можуть перевірити, чи правильно постачальник електроенергії або газу розрахував їм суму у платіжці. Про це повідомляє Громадське.
Також, у разі виявлення неточності, споживачі зможуть поскаржитися на постачальника послуг та отримати компенсацію.
«Регулятор відкриває мобільний сервіс, де споживач зможе не тільки дізнатись інформацію про тарифи, але й оперативно надіслати скаргу та оцінити якість обслуговування», — повідомила голова НКРЕКП Оксана Кривенко.
Зазначається, що за допомогою додатку споживачі зможуть переглядати інформацію про тарифи, а також змінювати ці тарифи на більш вигідні. Окрім цього, у НКРЕКП працюють над створенням мобільного додатку для постачальників послуг.
Вероніка Рой