ОСТАННІ НОВИНИ

Львівські депутати не погодили реконструкцію трамвайного депо

Наталя Дуляба

|

Львівська міська рада не затвердила проект інвестиційного договору щодо інвестиційного проекту «Реконструкція трамвайного депо з метою створення інноваційно-креативного простору», а також проект договору оренди та надання ТОВ «Лем Стейшн» в оренду об’єкта інвестування, будівель, споруд та їхніх частин на вул. Д. Вітовського, 57 та вул. Братів Тимошенків, 4. «За» відповідну ухвалу сьогодні, 19 липня, під час позачергової сесії міської ради проголосували лише 25 депутатів, передає кореспондент Львівського порталу.

 

Своєю ухвалою міськрада мала затвердити проект інвестиційного договору з ТОВ «Лем Стейшн» на реконструкцію трамвайного депо ЛКП «Львівелектротранс». Також підприємству мали надали в оренду споруди на вул. Д. Вітовського, 57 та на вул. Братів Тимошенків, 4. Водночас ТОВ «Лем Стейшн» мали звільнити від сплати оренди за ці об’єкти. Втім через те, що відповідну ухвалу депутати не прийняли, роботи з реконструкції, відповідно, відтерміновуються на невідомий період.

Зазначимо, минулого тижня під час сесії Львівської міської ради депутати двічі голосували за цю ухвалу, однак щоразу їм бракувало голосів. Прийняти її сьогодні мерії також не вдалося через недостатню кількість депутатських голосів.

Як розповіла директорка юридичного департаменту Львівської міської ради Гелена Пайонкевич, вартість об’єктів трамвайного депо, які мають передати ТОВ «Лем Стейшн» під реконструкцію, становить 40 млн грн. Натомість спочатку інвестор планує вкласти не менше 30 млн грн, а загалом протягом 50 років обсяг інвестицій становитиме орієнтовно 130 млн грн.

«Умови інвестиційного договору прописані досить чітко, ми зможемо контролювати процеси, які відбуватимуться на території депо… Умови договору були публічними, відкритими, з ними легко можна було ознайомитись», – запевнила Гелена Пайонкевич.

Натомість депутат міськради Петро Адамик активно виступав за відтермінування прийняття цієї ухвали до вересня. Також він пропонував, аби місто саме вклало у реконструкцію трамвайного депо гроші, при цьому наголосивши, що депутати з його фракції (БПП), якщо треба буде, «скинуться і вкладуть туди свої кошти».

За попередньою інформацією депутатів, задля реконструкції трамвайного депо ТОВ «Лем Стейшн» планує брати кредит у банку. Відтак у сесійній залі висловили підозру, що компанія вірогідно не зможе провести реконструкцію депо.

«У світі немає жодного такого договору, який би гарантував 100% виконання. Є таке поняття як довіра. Я добре знаю цих людей (засновників ТОВ «Лем Стейшн», – ред.), вони є відомі бізнесмени, я їм довіряю, вони мають позитивне реноме», – наголосив міський голова Львова Андрій Садовий.

Нагадаємо, ТОВ «Лем Стейшн» став переможцем інвестиційного конкурсу з реконструкції і створення інноваційно-креативного простору в трамвайному депо, який оголосили у Львівській міськраді обрали ще минулого року. ТзОВ «Лем Стейшн» було єдиним учасником конкурсу.

Також минулоріч екс-начальниця управління інвестицій та проектів Львівської міської ради Ольга Сивак заявляла, що ТзОВ «Лем Стейшн» створили спеціально під проект реконструкції трамвайного депо.

Згідно з даними бізнес-сервісу YouControl, ТзОВ «Лем Стейшн» створене наприкінці 2016 року і зареєстроване воно у Львові на вул. Шевській.

Засновниками підприємства є шестеро осіб:

  • Марк Зархін – відомий львівський ресторатор;
  • Тарас Кицмей – співзасновник ІТ-компанії SoftServe;
  • Тарас Добрянський – колишній позаштатний радник міського голови Львова, львівський готельєр, якого пов’язують зі скандалом довкола одного з найдорожчих готелей міста – «Леополіс»;
  • Олег Дрінь – представник Фінської інвестиційної компанії K.Hartwall Invest, керував такими проектами у Львові як «Леополіс» та «Опера Пасаж»;
  • Дмитро Косарєв – один зі співзасновників ІТ-компанії N-iX у Львові та Lviv QA School;
  • Олег Мацех – екс-директор ЛКП «Лев», колишній експерт «Реанімаційного пакету реформ».

Розмір статутного капіталу ТзОВ «Лем Стейшн» становить 3 мільйони гривень. Основний вид діяльності вказаний як консультування з питань комерційної діяльності й керування.

Як повідомляв Львівський порталреконструкція трамвайного депо передбачає створення робочого та гастрономічного просторів, центру навчання та розвитку, майстерні, автомобільного та велосипедного майданчика для паркування, простору подій — внутрішньої та зовнішньої зони та студентського простору кампусу.

Фото: іgor-salnikov.livejournal.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *