ОСТАННІ НОВИНИ

Антон Лягушкін: «За 26 років незалежності Україна практично не змогла оновити рухомий склад приміського сполучення»

Єва Корнійчук

|

Голова ГО «Львів’яни за електротранспорт» Антон Лягушкін про критичну  ситуацію із приміськими електричками:

«Вчора спостерігав ситуацію, яка яскраво демонструє стан електротранспорту. І не лише міського.
Отож, приміський вокзал, 24 жовтня 2017 р. 14 год. 16 хв. електропоїзд Ер2 із №305 має вирушити у напрямку Мукачева-Чопа під №6189/6507. Лунає оголошення про відправлення потяга. Минає одна хвилина, друга, третя, а він так і не рушає. Не лунає навіть характерний звук компресора….
Нарешті люди починають покидати цей електропотяг і пересідати на електропотяг Ер2 № 1020, який у 14:14 прибув із Чопа рейсом 6502/6166…
Після пересадки пасажирів цей електропотог таки рушає зі Львова на Чоп… Що цікаво – цей потяг відправився із Чопа о 6 годині ранку, тобто перед відправленням зі Львова був у дорозі 8 годин і не пройшов перед новим рейсом ніякого огляду…
Я вже промовчу, що від електропотягів Ер2 №305 і Ер2 №1020 залишилися “огризки”…
Для довідки Ер2 №305 носить гучну назву “Карпатський експрес”. Побудований у 1962 (!) році. До 1986 року був приписаний до Південної залізниці і базувався у Харкові.
Ер2 № 1020 виготовлений у 1974 році і завжди працював на Львівській залізниці…
Сухий підсумок – потягам, які є фігурантами допису відповідно 55 і 43 роки… За 26 років незалежності Україна практично не змогла оновити рухомий склад приміського сполучення. Не останню роль тут зіграв пільговий популізм…
Тобто маємо в Україні не рухомий склад, а старезний хлам на приміському сполученні…».

Про «пекло» приміських електричок Львівський портал писав тут.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *