У найближчі півроку у Львові оголосять конкурси на будівництво нових автостанцій в комплексі із торговими центрами. Про це у коментарі Львівському порталу повідомив заступник міського голови з питань ЖКГ Сергій Бабак.
Як відомо, із 2 вересня приміські маршрути кількох напрямів перенаправили на автостанцію «Західна», що на Городоцькій та на АС-3, що на Петлюри. За словами С. Бабака, стан цих автостанцій бажає кращого.
«Автостанції бажають кращого. Але не можна нічого зробити за день, за два, за рік. Бо інженерні чи інфраструктурні проекти тривалі, і вимагають страшних коштів, бо треба вкладатись, як в техніку, так і в будівлю. Ряд автостанцій є достатньо обладнаними, є туалети, каси, блок харчування. Але не можна вирішити все», – зазначив він.
Як відомо, коли приймалося рішення про спорудження АС «Західна» у Львові, йшла мова про її тимчасовий статус, поки не збудується автостанція на Городоцькій-Збиральній. Минулого року навіть оголосили інвестиційний конкурс, щоправда він «прогорів». Як пояснив Львівському порталу Сергій Бабак, причина цього провалу у тому, що інвестори не хочуть будувати автостанції без «бонусу».
«Інвестиційний конкурс проводити тільки на автостанцію – він інвесторам не цікавий. Коли ми пробували провести інвестиційний конкурс, до нас приходили і казали: «Ми готові побудувати якийсь торговий центр і як складову – автостанцію». Тому що, як вони пояснюють, просто з автостанцією не працює економіка, а от ТЦ+автостанція вже працює. Тому ми так само розглядаємо ці питання», – розповів він.
Також у міськраді кажуть, що не відрікаються від задуму таки спорудити нові автостанції у Львові.
«Я думаю, що у найближчі півроку одна-дві точки будуть виставлені на інвестиційний конкурс. Але треба прийти до бачення і розуміння інвесторів. Просто оголосити на автостанцію і ніхто не прийде – це марна справа. Але треба працювати це питання – що це може бути за комплекс, який це може бути період повернення коштів для інвестора, які умови – ми над цим працюємо», – переконує С. Бабак.
Як відомо, у Львові ще далекого 2009 року були виділені чотири ділянки під автостанції: жодної з них так і не побудували.
Фото: Соцмережі
Катерина Родак