У Києві обговорять космос, як інтеграційну платформу майбутнього

3 жовтня 2017 року в Києві розпочне свою роботу Міжнародний молодіжний форум “Космос та майбутнє”. Як повідомили Львівському порталу організатори заходу, форум ставить перед собою амбітну мету: висвітлити нову парадигму космічних досліджень та прикладних проектів на основі ідеї про те, що космос – це справжня інтеграційна платформа майбутнього.

Форум також має створити майданчик для співпраці, обміну знаннями, досвідом, ідеями та технологіями для міжнародних експертів у галузі космічної науки та промисловості, а також суміжних галузях, та залучення міжнародної молоді до розробки елементів нової парадигми.

У форумі, який триватиме з 3 до 5 жовтня, планують взяти участь більше 500 учасників з більш ніж 20 країн, включаючи ентузіастів аерокосмічних проектів та досліджень, космічної молоді від 14 до 45 років, вчених, мислителів, бізнесменів та громадських діячів, які беруть участь у розробці та впровадженні сучасної космічної науки, технології та політики.

Форум відбудеться в Києві та відкриє унікальну можливість для реалізації нових ініціатив у сфері космосу та майбутнього, для партнерських відносин, взаємодії з провідними міжнародними експертами та визначення нових сфер міжнародного співробітництва та досліджень. Члени Римського клубу, керівники космічних компаній, провідні фізики, економісти, психологи та інвестори, зацікавлені в проектах майбутнього, сприятимуть роботі Форуму.

Молоді космічні ентузіасти, які приїжджають з різних країн, отримають шанс розробити свої дослідницькі та прикладні проектні пропозиції, відштовхуючись від ідей спікерів. Кращі пропозиції будуть обрані для реалізації та отримають підтримку від потужних організацій.

“Міжнародне співробітництво відіграватиме все більш важливу роль у космічних проектах”, – сказав Рік Тамлінсон, один з провідних світових діячів космосу та запрошений спікер Форуму. Є багато можливостей для вивчення космосу для національних космічних програм таких країн, як Україна. Навіть наймогутніші країни, наприклад, США, не можуть впоратися з цими величезними завданнями. Україна має всі шанси скористатися своїм універсальним досвідом. Тут ми можемо говорити не тільки про будівництво ракет, а й про дослідження, розробку програмних продуктів, навчання та ін.

Організаторами Форуму є: Українське молодіжне аерокосмічне об’єднання «Сузір’я» , UkraineIS , Українсько-норвезький міст (UNB) та Центр «Лілея», які мають великий досвід роботи в аерокосмічних та міжнародних заходах.

Контактний e-mail та телефон: [email protected], +38 067 900 91 97.

Акредитація ЗМІ, які бажають висвітлювати Міжнародний молодіжний форум “Космос та майбутнє”: [email protected].

Подальша інформація: https://www.facebook.com/events/134383313834154/ .

Фото: ілюстративне, з відкритих джерел