ОСТАННІ НОВИНИ

«Гаряча лінія Львова» збільшилась кількість денних операторів

|

У Львові оновлюють «Гарячу лінію міста». Відтепер на лінії збільшили кількість операторів та встановили нове програмне забезпечення. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

Сьогодні кількість прийнятих дзвінків у кол-центрі «Гаряча лінія міста» становить близько 90%, а хочуть досягти рівня не менше 95%. Відтак, збільшили кількість працівників: відтепер в денній зміні працює 4-5 операторів (раніше було 2 оператори), на нічну зміну залишаються 2 оператори, як і було. Тому мешканці цілодобово і без вихідних можуть отримати оперативну і кваліфіковану допомогу.

За словами директора департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентини Бартошик, завдяки новому програмному забезпеченню, яке зараз встановлюють, зателефонувати мешканцям буде простіше, а всі звернення оброблятимуться в автоматичному режимі. Це підвищить оперативність і прозорість роботи служб міста.

Нагадаємо, 24 лютого виконавчий комітет виділив майже 480 тис. грн. на придбання програмного комплексу Visual service для «Гарячої лінії міста».

Окрім того, тепер дзвінки на скорочений номер «Гарячої лінії» 1580 доступні для абонентів оператора Vodafone безкоштовно.

«Якщо є пропозиції щодо покращення функціонування і надання послуг у місті, то просимо звертатися на «Гарячу лінію міста» цілодобово. Ці пропозиції і звернення реєструються, встановлюються відповідальні щоранку кожного дня подаються керівництву міста. Також, якщо є питання щодо адміністративних послуг, можна телефонувати на 1580, і оператор з’єднає з відповідними працівниками, які надають інформацію щодо роботи Центрів надання адміністративних послуг», – зазначає Валентина Бартошик.

Зазначимо, що найчастіше містяни звертаються з питань сміття, благоустрою прибудинкових територій та питань транспорту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.