Наймолодшу українську вчену, яка зробила сенсаційне відкриття в світі науки, цькують колеги-науковці

Молода вчена Ольга Броварець, чиє відкриття стало сенсацією в світі науки і дало можливість на лікування раку, змушена відстоювати своє добре ім’я. Аби спростувати звинувачування проти молодого науковця в неправдоподібності і спекуляції або проплаченій рекламі журналістка ТСН Галина Сергєєва зняла сюжет, але на цьому потоки бруду на Ольгу не припинилися. Про це пише Телекритика.

Не повірите, але захищати Ольгу тепер потрібно від її ж співробітників. Виявляється, заздрість застилає очі і академікам. Дівчину усіма силами намагаються дискредитувати, чинять тиск, викликають «на килим» і кажуть, що треба бути скромніше. Звичайно ж, забувши, як автор пише про те, що «її підтримали багато професорів й академіків, на зустріч Олю запросив Гройсман, після чого зайшла мова про доплати і гранти для наших вчених. Також в Оліному інституті скоро з’явиться новий комп’ютерний кластер, а найголовніше – з цього місяця відновили будівництво біотехнологічного корпусу при Інституті молекулярної біології і генетики, хоча цей корпус був заморожений близько десяти років».

«Деякі, не маючи і приблизно досягнень Оліного рівня, з ранку до ночі й досі сидять у мене в коментарях і пишуть гидоти, чи не набридло ж. – Коли я запропонувала робити сюжети про кожне їх цікаве відкриття, одна начебто поважна людина, вчений і чоловік, пообіцяв надавати мені по руках», Коли хтось поцікавився, чому панове вчені не борються з такою ж спритністю з замовними дисертаціями політиків, була отримана відповідь: «Що з ними боротися, всі знають, що вони корумповані

А незабаром до нас на канал прийшла навіть анонімка на Олю! Вперше таке бачу.

Але днями трапився і зовсім апофеоз совковості – Олю викликали на загальні збори інституту. І хоча офіційно збори були мирні, нічим іншим, як публічним судилищем, я назвати це не можу.

Люди, чий індекс Хірша (рівень цитованості) приблизно 2, стверджували, що Оля з її рівнем 21 – це не так вже й круто, подумаєш.

І відкриття не таке вже й світового масштабу, і навіщо було взагалі зустрічатися з журналістами, мовляв, попіаритися захотіла, дівчинка? А до Гройсмана навіщо ходила? Покликали? Треба не погоджуватися! Скромніше треба бути! І до чого ти, фізик, взагалі полізла в сферу хімії, га?..

І хоча Олін показник вважається неймовірно високим і свідчить про світовий рівень дослідника, а її робота дійсно при довгих і багаторічних планомірних дослідженнях і істотних фінансових впливах в майбутньому-таки дає надію на лікування від раку, наукові співробітники все одно продовжують сходити жовчю, планомірно дискредитуючи дівчину»,– пише журналістка.

Нагадаємо, Ольга Броварець зробила відкриття, яке може врятувати від раку.

Фото: Патріоти України