ОСТАННІ НОВИНИ

Чи стане у львівських трамваях тепло?

|

У трамваях Львова помітно похолодало із настанням зими. Опалення у електротранспорті ж обіцяють включити, коли температура опуститься нижче 10 градусів морозу. Про це у Facebook повідомляє ЛКП «Львівелектротранс», передає кореспондент Львівського порталу.трамвай

Так, на зауваження  львів’ян щодо температури у трамваях, підприємство прокоментувало:

«Всі трамваї, які проходили ремонт із 2010 р. мають справну опалювальну систему із електронагрівачами. Діюча інструкція передбачає вмикання опалення в салоні трамвая здійснюється при температурі навколишнього середовища нижче – 10 С. Якщо Вам холодно – зверніться до водія трамвая з проханням увімкнути опалення».

Водночас активісти ГО «Зручне місто» повідомляють, що прохолода у трамваях – також наслідок дірявості транспорту.

«Нещодавно, із настанням холодів, пасажири почали скаржитись на холоднечу у львівських трамваях. І то ще не було дуже різких морозів…Можливо, в трамваях і було б не так холодно, якби не повна відсутність герметичності салону, а ще… наскрізні діри. Попри те, що в ЛКП «Львівелектротранс» запевняють, що жодних наскрізних дір в трамваях немає, ми вирішили пересвідчитись у цьому самі.

Сідаємо в перший-ліпший вагон Tatra KT4SU трамвайного маршруту №6 і що ми бачимо? Діри! Скрізь діри! В металевій обшивці кузова, в міжвіконних стійках, у віконному склі, в міжсекційних з’єднаннях… Про двері взагалі немає чого навіть згадувати – там суцільна діра. Не дивно, що температура в вагоні дорівнює вуличній, а якщо сісти на сидіння, то можна примерзнути. Аналогічна ситуація спостерігається і в інших вагонах Tatra KT4, які не пройшли КВР», – повідомляють в організації.

1

2

3

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *