ОСТАННІ НОВИНИ

Мешканці Львівщини можуть дізнатися онлайн, чому у їхніх домівках нема світла

|

Із початку серпня цього року на веб-сайті  ПАТ «Львівобленерго» запрацював новий розділ «Чому немає світла?», завдяки якому споживачі Львівщини зможуть дізнатись з якої причини у них немає світла та коли буде відновлене електропостачання. Ця функція створена для зручності та оперативності інформації. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі «Львівобленерго».

електропостачання

Споживачам просто потрібно зайти на веб-сайт ПАТ «Львівобленерго» в розділ «Чому немає світла?» та обрати свій район. Далі споживач отримає інформацію про причини тимчасової відсутності електроенергії та орієнтовний час відновлення електропостачання.

«Це лише один із заходів тих якісних змін, які ми розпочали втілювати у взаємовідносинах зі споживачами», — розповів заступник технічного директора ПАТ «Львівобленерго» Роман Іванців.

Ще однією перевагою розділу «Чому немає світла?»  є те, що споживач одразу на місці, нікуди не телефонуючи, може дізнатися інформацію через свій мобільний телефон, зайшовши на веб-сайт ПАТ «Львівобленерго», або ж може попросити друзів та знайомих з’ясувати для нього цю інформацію.

У випадку, якщо за адресою споживача  інформації немає, потрібно звернутись в кол-центр ПАТ «Львівобленерго» за тел.: 0-800-50-15-68 (цілодобово, безкоштовно).

«Розділ працює недавно, перебуває в дослідній експулатації. Тож якщо будуть зауваження — звертайтесь. Ми готові вислухати всіх, вносити поправки», – розповіла директор з інформаційних технологій ПАТ «Львівобленерго» Людмила Польова.

Свої зауваження та пропозиції щодо роботи нового розділу можна надсилати на електронну адресу прес-служби ПАТ «Львівобленерго»: press@loe.lviv.ua або скористатись звортнього зв’язку.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.