ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові затягують ремонт Мечнікова

|

У Львові відтерміновують ремонт дороги на вулиці Мечнікова через руднощі через скальні грунти та неможливість будівництва дороги над існуючим каналізаційним колектором. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

мечнікова

Цей колектор визнано аварійним ще 5-6 років тому, термін його експлуатації – понад 110 років.

«Будівництво нового колектора нам досить тяжко дається. Розібравши трамвайні шляхи, ми почали рити траншею і виявили, що скальні грунти практично від метра поверхні землі до дна колектора, а це приблизно 8 м,  це суцільна скала. Роботи проводять вручну, важку техніку сюди не можна загнати, бо відбуваються відразу деформації у сусідніх будинках. Це сильно ускладнює виконання робіт.

Зараз з новим колектором ми дійшли практично до пологового будинку, це близько 250 м, тобто більше половини існуючого колектора. Ми плануємо, що до кінця вересня ділянка дороги до вул.Некрасова буде закінчена. Термін відтягується, бо є ще складнощі з існуючим колектором. Новий будується паралельно існуючому колектору. Попередньо ми планували, що збудуємо ділянку нового колектора і почнемо будувати ділянку дороги над старим колектором, коли він буде ще діючий. Але під час будівництва відбувся завал старого колектора, що показало, що він в дуже поганому стані і виконувати будівельні роботи над існуючим колектором, поки він не буде відключений і затомпонований, неможливо. У зв’язку з цим роботи закінчаться пізніше, ніж було заплановано. Тобто, ми маємо збудувати  новий колектор, переключити стоки зі старого в новий, затомпонувати і тільки після того починати будувати дорогу. Тому, за нашими попередніми розрахунками, на ділянці до вул.Некрасова працюватимемо до кінця вересня, а до вул.Личаківської – до кінця жовтня», – розповів головний інженер компанії «Онур» Олександр Добоні.

Як зазначив начальник управління житлового господарства ЛМР Юрій  Голець, виявлені скельні породи не тільки відтерміновують закінчення робіт, а й призвели до їх здорожчання.

«Відповідно до тендера, вартість була 76 млн грн. При виконанні робіт, коли ми відкрили цю вулицю, зіткнулись з тим, що у нас йдуть мергелі, це фактично скельні породи, де вже інші технології прокладання, інші технології викопування цього грунту. Тому зараз переробили проект, внесли відповідні зміни і віддали на експертизу, щоб отримати погодження. За попередніми розрахунками, договір може сягнути понад 90 млн грн», – сказав Юрій Голець.

Нагадаємо, відповідно до попереднього проекту, на вул.Мечнікова заплановані такі обсяги робіт:

  • влаштування трамвайних колій на дорожніх плитах
  • відновлення дорожнього покриття в мозаїці – 2890 м² бруківці – 876 м²
  • ремонт тротуарів з Фем – 2620 м2
  • ремонт тротуарів з пісковику – 2280 м2
  • влаштування каналізаційного колектора діам. 2м – 204 пог.м.
  • влаштування каналізаційного колектора діам. 1,6м – 209,5 пог.м.
  • влаштування каналізаційного колектора діам. 1,4м – 119,5 пог.м.
  • заміна водопровідних мереж (центральний водогін діам. 200) – 560м.
  • заміна дощоприймачів з гідрозатворами – 23шт.

Сьогодні розібрано трамвайну колію та бруківку на всій ділянці, замінено водопровідні мережі від вул.Пекарської до вул.Некрасова, завершується водопровід від Некрасова до Личаківської. Ведуться роботи з влаштування дощової каналізації та з винесення газопроводу. На даний час проводяться основні роботи по влаштуванню колектора в складних геологічних умовах (скельно-мергелисті грунти). Вже влаштовано першу камеру на колекторі зі сторони вул.Пекарської (з ізоляцією), завершується друга камера на колекторі біля «Марсового поля» (з ізоляцією). Також проводяться роботи на 4 камерах від вул.Шимзерів до вул.Некрасова. Влаштовано 156 м. склопластикового колектора діам. 2м та 90 м. склопластикового колектора діам. 1,6м.

Замовник – департамент житлового господарства та інфраструктури.

Генпідрядна організації – ТзОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл». Субпідрядна організація – Концерн Київпідземшляхбуд.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.