ОСТАННІ НОВИНИ

У Львівській міській раді - структурні зміни: побільшало чиновників та управлінь

|

Сьогодні, 26 травня, під час пленарного засідання Львівської міської ради депутати проголосували за затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради та за загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів. Відповідну ухвалу підтримало 45 депутатів. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

чиновники

Як зазначила начальник юридичного управління Гелена Пайонкевич, діюча структура як цілісний документ була прийнята ще у 2006 році.

«Впродовж цього часу достатньо істотно змінювалися повноваження органів місцевого самоврядування. З 2008 до 2014 року ми можемо прослідкувати різку централізацію в нашій державі, це є припинення повноважень стосовно реєстрації нерухомого майна, це є повноваження, обмеження повноважень стосовно розпорядження земельними ділянками, обмеження повноважень стосовно здійснення архітектурно-будівельного контролю. Станом на сьогодні ми маємо різке збільшення цих повноважень. Ми можемо навіть прослідкувати той факт, що держава повертає нам не зовсім властиві функції. Зокрема, 2 роки тому нам передані повноваження зведення трудових архівів. Ми вже здійснюємо реєстрацію місця проживанні і припинення реєстрації, також починаємо вести реєстри територіальної громади. Тобто, бачимо чітку тенденцію до збільшення повноважень», – сказала Гелена Пайонкевич.

Вона зазначила, що ця ухвала набуде чинності не раніше, ніж 1 вересня цього року.

«Ця ухвала буде введена в дію не раніше 1 вересня цього року, оскільки буде прийнято рішення про створення, реорганізацію та ліквідацію ряду виконавчих органів. Але ми одночасно ставимо умову, що ця ухвала набере чинності не раніше, ніж затвердження сесією міської ради ухвали про розмежування повноважень. Цю ухвалу ми плануємо винести на розгляд наступної сесії», – сказала Гелена Пайонкевич.

Також Гелена Пайонкевич розповіла по те, як змінилась структура міської ради.

«Департамент фінансової політики отримав підпорядкування напряму міському голові.

Першому заступнику міського голови є підпорядкований блок  департаменту житлового господарства та інфраструктури, а також 6 районних адміністрацій.

Заступник міського голови з економічних питань та містобудування буде мати під собою економічний блок та блок містобудування.

Новим є те, що департаменту розвитку ми підпорядковуємо управління культури та управління охорони історичного середовища. Логіка є такою, що управління туризму і управління культури мали б знаходитися у підпорядкуванні однієї особи. Стосовно управління охорони історичного середовища, то за останні 10 років воно було в підпорядкуванні першого заступника міського голови, заступника міського голови, який курував роботу департаменту містобудування, і короткий час у складі департаменту містобудування. Але, враховуючи важливе значення цього управління, вважаємо за доцільне перевести його в департамент розвитку, оскільки розвиток повинен здійснюватися в першу чергу через збереження набутого. Ми сподіваємося, що цьому управлінню буде приділена більша увага і робота його стане більш ефективною.

Наступне – розподіл управління архітектури на 2 самостійні управління. На сьогодні в управлінні архітектури є декілька відділів, які здійснюють кардинально різні за своїм об’ємом функції. Це є відділ, який займається розробкою та коригуванням генерального плану Львова, розробкою і корегуванням детальних планів і зонінгу, і також працюють районні архітектори. Тому було прийнято рішення розділити управління архітектури на управління архітектури та урбаністики, яке буде виконувати більш глобальні функції, тобто забезпечувати розгляд коригування генерального плану, детального плану територій, зонінгу, а також підготовку містобудівних умов та обмежень на об’єкти 4-5 категорії, тобто тих об’єктів які здійснюють істотний вплив на містобудівну ситуацію.

А управлінню регулювання забудови будемо пропонувати доручити вирішення дрібніших запитань, тобто видача архітектурно-планувальних вимог,видача  будівельних паспортів, вирішення питання дрібних реконструкції, тобто, підготовка та розгляд містобудівних умов 1-3 категорії.

Також ми створюємо 2 нові департаменту: юридичний департамент, до складу якого буде входити управління правової роботи без статусу юридичної особи і управління державної реєстрації, яке на сьогодні реанімовано і проводить свою роботу.

Створено департамент адміністративних послуг, який забезпечуватиме населення міста через роботу ЦНАПів і через роботу «гарячої лінії» ефективними і вчасними адміністративними послугами .

У зв’язку зі змінами у законодавстві, ліквідовується управління «Дозвільний офіс». Штатні одиниці цього управління передані у ЦНАПи і  в управління державної реєстрації.

Департамент гуманітарної політики розділили на 2 департаменту: на департамент соціальної політики, який буде один з найбільший з департаментів, там працює понад 220 осіб та департамент освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді та спорту», – розповіла Гелена Пайонкевич.

Натомість депутати фракції «Українська Галицька Партія» назвали прийняття такої структури зробленою «під конкретних людей».

«Дивно, але водночас із запровадженням е-врядування, коли більшість адміністративних послуг стають доступними в онлайн-режимі, кількість управлінь, департаментів та чиновників у міській раді не зменшується, а чомусь лише збільшується і збільшується», – наголошується у зверненні партії.

«Створюється окремий юридичний департамент, до якого увійдуть три управління. Одне з них – управління державної реєстрації, яке, на думку УГП, мало б належати до департаменту адміністративних послуг. У департаменті містобудування управління архітектури та урбаністики, управління регулювання забудови та управління земельних ресурсів мають абсолютно протилежні завдання. Одне працюватиме з громадою, створюючи громадські простори в місті, а друге – має взаємодіяти зі забудовниками, які намагаються якомога щільніше забудувати Львів, не зважаючи на потреби громади. В результаті рішення прийматиме начальник департаменту містобудування. І практика показує, що схилятиметься він не на користь громади…

Дивним чином ДАБІ – орган, який має контролювати всю забудову, пропонують підпорядкувати не персонально міському голові, а його заступнику з економічних питань та містобудування. Так міський голова уникає персональної відповідальності за будівельну вакханалію в місті? Усі ми пам’ятаємо звільнення Андрія Павліва, який так і не відповів за свої дії. Так само звільнять і наступного заступника міського голови?

Також і правління охорони історичного середовища пропонують підпорядкувати заступникові з розвитку. Проте, зважаючи на важливість історичного середовища для міста, це управління має бути безпосередньо у відповідальності міського голови.

А от не може бути підконтрольним безпосередньо меру та виконавчому комітету управління контролю та аудиту, бо так воно не зможе їх контролювати. На думку УГП, це управління мало б входити до управління «Секретаріат ради» та бути підконтрольним тільки депутатам ЛМР», – повідомляється у зверненні УГП.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *