ОСТАННІ НОВИНИ

Європейці ревізували будівництво Бескидського тунелю

|

Віце-президент Європейського інвестиційного банку Ласло Бараньяй відвідав Львівську магістраль та перевірив хід будівництва Бескидського тунелю. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі «Укрзалізниці».

735

На перегоні Бескид-Скотарське Львівської залізниці тривають роботи з будівництва двоколійного залізничного Бескидського тунелю, який має вже у 2017 році замінити в експлуатації старий одноколійний тунель.

«Не хочу перебільшувати значення цього проекту, але варто наголосити на його важливості для української сторони. Він поєднує Україну з Європою та виступає своєрідною сполучною ланкою між Європою та Азією», — зазначив віце-президент ЄІБ.

734

Також Ласло Бараньяй розповів, що ЄІБ спільно з ЄБРР та іншими міжнародними фінансовими структурами планують взяти участь у фінансуванні й інших інфраструктурних проектів в Україні. Зокрема, він зазначив: «У нас є трирічний інвестиційний план, згідно з яким заплановано вкласти в Україну протягом трьох років три мільярди євро. Також можна сказати, що у нас є й інші проекти та плани співпраці з залізницею. Це проекти електрифікації, які плануються до підписання цього року та проект придбання локомотивів, нового рухомого складу, нових двигунів».

Довідково:

Будівництво двоколійного Бескидського тунелю розпочали у листопаді 2013 року. Він зводиться на відстані 30 метрів зліва від теперішнього, довжина становить 1764 м. Для проходки тунелю обрали новоавстрійський метод (будівництво передбачено як вибуховим, так і прохідницьким методами з використанням випереджувального екрану).

21 січня 2016 року на об’єкті відбулися урочистості з нагоди завершення першого етапу будівництва.

Після введення в експлуатацію двоколійного тунелю пропускна спроможність збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу та швидкість проходження тунелю зросте з 40 до 60 км/год.

Вартість проекту – 2,2 млрд. грн.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *