ОСТАННІ НОВИНИ

«Самопоміч» проти дешевих автомобілів з-за кордону

|

Активісти «Західноукраїнської асоціації власників транзитних авто»(«ЗАВТРА») намагалися полегшити життя тисячам українців, чиє авто зареєстроване за кордоном, проте депутати «Самопомочі» проігнорували законопроект, через що  він не дійшов до Верховної Ради. Про це сьогодні, 9 грудня, на прес-конференції заявили активісти ГО «ЗАВТРА», передає кореспондент Львівського порталу.

tamognya

Проблема перетину кордону для власників транзитного авто постала вже давно. Але чому, попри незручності, українці реєструють свої автомобілі за кордоном, а не в Україні? За словами співкоординатора ГО «ЗАВТРА» у Львівській області Станіслава Бучацького, така ситуація виникла через дороге розмитнення та акцизний збір.

«Україна – друга у світі за віком і вартістю автомобіля. Середній вік автівок в Україні складає 21,5 років, в той час як у Польщі цей показник десь на рівні 15 років. Попри це, ціна на автомобіль в Україні значно вища, аніж у Польщі. За дві тисячі доларів за кордоном можна купити вживану іномарку у хорошому стані, в той час як в Україні ціна такого авто десь шість тисяч. Саме через цю колосальну різницю багато водіїв сплачують кошти за страховку і техогляд у бюджет інших країн, а також їздять на кордон раз у п’ять днів», – зазначив він.

Як розповів Голова ГО «ЗАВТРА» Павло Білецький, активісти за допомогою юристів розробили законопроект, який не лише покращив би життя багатьох водіїв, а й поповнив би державний бюджет, але документ не дійшов до Верховної Ради.

«Ми намагалися через депутатів «Самопомочі» дати на голосування законопроект, який передбачає користування транзитним авто рік часу за певну плату у державний бюджет. Депутати «Самопомочі» сказали, що їм сподобався законопроект, проте на цьому все й скінчилося. Це й не дивно, адже у митному комітеті є президент ВАТ «Українська автомобільна корпорація» Таріел Васадзе. Йому вкрай невигідно, щоб український ринок заповнили дешеві та якісні автомобілі. Попри обіцянки, депутати «Самопомочі» не зробили нічого, аби покращити життя багатьом водіям», – запевнив П.Білецький.

Через потребу перетинати кордон у пунктах пропуску створюються черги, і, як переконані деякі водії, ці черги створені штучно, аби вимагати хабар «для швидшого перетину кордону».

Власники автомобілів готові сплачувати кошти у бюджет України ,а не годувати інші держави, проте наразі депутатський корпус ігнорує потреби українських водіїв.

Фото: autoportal.ua

 

Коментарі

  1. Від депутатів “Самопомочі” ВРУ відповідь по транзитним авто. 1) збільшення строку транзитного ввезення авто не вирішує саму проблему, а викривлює ситуацію. Це суперечить самій суті режиму “транзит” – для транзиту через територію України від Сяну до Дону достатньо 3-5 днів. Якщо цей строк збільшити тут будуть губитися без розмитнення транспортні засоби і вантажі. Для вирішення проблеми ми є співавторами та вчора підтримали закон про зниження акцизів на іноземні бу авто, щоб всі хто їздять на іноземній реєстрації могли їх протягом двох років розмитнити недорого. І Васадзе у нашому комітеті немає.

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.