ОСТАННІ НОВИНИ

В Україні нові правила перевезення вантажів

|

Уряд заборонив перевезення автомобільними дорогами подільних вантажів вагою понад 40 тонн або більше 11 тонн на вісь (для контейнеровозів – понад 46 т) на автомобільних дорогах загального користування. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Кабінету міністрів України.

45

За даними відомства постановою також вводиться обмеження на рух автомобільними дорогами загального користування місцевого значення для вантажівок фактичною масою понад 24 тонни (або більше 7 тонн на вісь).

За словами, директора департаменту стратегічного розвитку автомобільних доріг та автотранспорту Романа Хміля, найближчим часом Укравтодор та Служби автомобільних доріг в усіх областях України оприлюднять інформацію про нові обмеження на офіційних сайтах відомств та встановлять відповідні дорожні знаки.

«Уряд підтримав надзвичайно важливу для всієї країни ініціативу Міністерства інфраструктури. Ні для кого не секрет, що дороги руйнує та невелика частина недобросовісних перевізників, котрі порушують існуючі вагові норми. А об’їжджати колії на дорогах і ремонтувати машини після їзди такими шляхами вимушені абсолютно всі. Також величезною проблемою був рух великовагового транспорту понад 24 тонни дорогами місцевого значення, що здатні витримувати не більше 7 тонн на вісь, чого немає в жодній іншій країні світу.

Дуже довго недобросовісні перевізники прикривалися недосконалим законодавством та відкуповувалися хабарами. Зараз почнуть діяти жорсткі правила, для ефективного контролю ми суттєво збільшуємо штрафні санкції за порушення, будуємо мережу з 200 пунктів автоматичного контролю ваги авто «на ходу», а також закуповуємо 100 мобільних вагових комплексів», – повідомив Роман Хміль.

Як уже зазначалося, введення нових вагових норм дозволить уповільнити катастрофічні темпи руйнації автомобільних доріг України, чим зекономить державі мільярди гривень на їх подальше відновлення. За розрахунками експертів рух транспортних засобів вагою понад 40 тонн призводить до зменшення міжремонтних термінів з 12 – 18 років до 6 – 10 років. Окрім цього, відбувається скорочення строків служби мостових споруд з розрахункових 100 років до 30 – 40 років. Це все веде до додаткових фінансових витрат, яких можна уникнути.

Фото: p-p.com.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *